Jag har inte frågat min Respektive än jag vet att blir en massa klydd
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
Zoorace!
Zoopetsydare besöker Malmö butiker och avslutar med hembesök med glögg hos Starman_
Tid: Lördagen 13/12. Samling kl 11.00 Hos Akvarietjänst.
Därefter blir det Akvariepiraten, Håkanstorp Zoo och Hornbach.
På Håkanstorp Zoo kommer det finnas bra erbjudanden och för oss blir det en extra bra rabatt på fisk (malawi & tanganyka) 50%!!! OBS!!! De har ingen kortterminal endast kontant gäller här.
Om någon har en butik att klämma in så kom med förslag.
Anmälan:
Starman_
Patrik Steen
NIC
Miluhe
Schummi
NE+1+1 yngel
Medlemskrav i Zoopetklubbsyd:
Gott humör på träffarnaKommentar
-
Jag hänger eventuellt med oxå
Måste ju ha nåt skoj i ena karet och det ska man väl hitta under en hel dags letande
-
Jeg kommer også med.<a href="http://www.zoonen.com/ref.asp?id=1272398">Gå till Zoonen.com</a>Kommentar
-
Zoorace!
Zoopetsydare besöker Malmö butiker och avslutar med hembesök med glögg hos Starman_
Tid: Lördagen 13/12. Samling kl 11.00 Hos Akvarietjänst.
Därefter blir det Akvariepiraten, Håkanstorp Zoo och Hornbach.
På Håkanstorp Zoo kommer det finnas bra erbjudanden och för oss blir det en extra bra rabatt på fisk (malawi & tanganyka) 50%!!! OBS!!! De har ingen kortterminal endast kontant gäller här.
Om någon har en butik att klämma in så kom med förslag.
Anmälan:
Starman_
Patrik Steen
NIC
Miluhe
Schummi
NE+1+1 yngel
DRD
MacedonianLion
Medlemskrav i Zoopetklubbsyd:
Gott humör på träffarnaKommentar
-
Som sagt jag kör in om Lund och plockar upp folk är det nån mer som är sugen på att hänga på så är det bara att anmäla sig till träffen den 13 Dec så är det plats i bilen för nån till.Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Roligt att du hänger på
det ända man ska vara är att vara medlem på Zoopet och det är du så det är bara att tuta och köra
Mvh.PatrikKommentar
Kommentar