Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nå_Nirvana_Nu
    • June 2007
    • 702

    Tommy, skriv igen när du vet om ni kan komma.

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Ursprungligen postat av starman_
      Tommy menar vårfesten stene.......
      OKdå är det inte mitt bord men min kära kollega Daniel
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • 0422
        • August 2007
        • 644

        Vårfest låter mycket trevligt, får kolla upp om jag är ledig den helgen eller inte
        - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          Kommer med ett litet tips det är Rotplockardag på mina Breddgrader den 10 Maj med Malmö Akvarie Förening så det är bara att anmäla sig om man är medlem om man inte är medlem så är det bara att göra det.Dem pengarna har man igen bara på rötterna man plockar.......Bara ett litet tips..

          Bara att anmäla sig till Hallandsracet med Zoopet Syd gänget det börjar dra ihop sig till träffen bara 15 dagar till denna träff eller att anmäla sig till Vår/Sommar festen den 31 Maj anmälningslistor är ute på tråden för detta.
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • XenOn
            • March 2008
            • 1008

            Kom hem till mig i Malmö istället
            Gräv bort Sverige från Skåne! Hellre köpenhamn som huvudstad.

            Kommentar

            • Patrik Steen
              • May 2006
              • 8464

              Ursprungligen postat av XenOn
              Kom hem till mig i Malmö istället
              Istället för vad?
              Mvh.Patrik

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Zoopet Syd tänker köra ett litet Hallandsrace med Hallansakvaristerna!!
                När:Lördagen den 17 Maj
                Besöksmål:Åleds
                http://www.aleds.se/ --Halmstad Zoologiska--Kaj.P--Ansjo och sen till Pia`s Hund och Katt i Varberg som är känd för sin goda Kvalite när det gäller AkvarieFisk så det ser vi fram imot
                Tider:10.00-11.15. Åleds
                11.30-12.00.Halmstads Zoologiska
                12.30-14.00.Kaj.P i Varberg
                14.00-??? Pia´s Hund och Katt i Varberg
                15.00-??? Ansjo i Varberg

                Tiderna går att ändra lite på efterhand pågrund av att vi ska ha lite mat i oss också Så det är bara att anmäla sig om man är sugen,jag ska eventuellt ordna en minibuss så vi kan samåka,mest för dem som inte har egen bil är detta till för.Detta blir Höjdpunkten innan Sommaruppehållet med Zoopet Syd och Hallansakvaristerna med Guy Palm i spetsen som håller i detta.

                OBS!!!!Är även en anmälningstråd ute om Vår/Sommar fest hos Daniel i Lund(NNN)Den kommer att hållas den 31 Maj Klockan 16.30


                Anmälda till Hallandsracet från Syd
                -------------------------------------------------------------------------
                Patrik Steen+Fru
                miluhe+Make
                EvaPeva+gubbe+2 ungar
                Tobbe+fru

                Anmälda från Hallandsakvaristerna
                -------------------------------------------------------------------------
                Guy Palm
                Ansjo
                Kaj.P

                Totalt: 13
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • daniel_i_malmö
                  • April 2002
                  • 1103

                  I kväll är det dags för ännu ett månadsmöte hos Malmö Akvarieförening.

                  Då kommer föreningens egen Magnus Pettersson och berättar och visar bilder från sin tur till Papua Nya Guinea där han fångade fisk och fotograferade. Som alltid när Magnus varit ute och rest kan vi förvänta oss bra historier och fina fisk- och naturbilder.

                  Förutom föredraget har vi som vanligt akvaristisk tipstävling där du kan vinna ett presentkort i en akvarieaffär, lotteri med fina priser, fika och naturligtvis trevligt umgänge och akvariesnack.

                  Alla akvarieintresserade är välkomna på våra möten!

                  Det går bra att komma på ett möte även om man ännu inte är medlem.

                  Mötet börjar kl 19.00 på Branteviksgatan 40.

                  På lördag 10 maj är det dags för rotplockardag. Se här för mer info:
                  Senast redigerad av daniel_i_malmö; 08 May 2008, 16:57.
                  Malmö Akvarieförening
                  no hope, no harm, just another false alarm

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Ingen som var på mötet i Torsdags??
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

                      Tråkigt att Rotplockaredagen är inställd också idag,med detta vädret som råder så hade det varit perfekt dag för detta ända mål...Men det kommer fler dagar...
                      Mvh.Patrik

                      Kommentar

                      • daniel_i_malmö
                        • April 2002
                        • 1103

                        Ursprungligen postat av Patrik Steen
                        Tråkigt att Rotplockaredagen är inställd också idag,med detta vädret som råder så hade det varit perfekt dag för detta ända mål...Men det kommer fler dagar...
                        Ja det var ju synd, men vissa omständigheter går det inte att styra över. Niclas, som är den enda av oss som skulle dit som hittar dit, råkade ut för en olycka och var tvungen att operera handen. (Korpenfotboll är inte bra för hälsan!)

                        Själv har jag varit där men eftersom jag inte kör bil så har jag inte lagt vägen på minnet. Nåja, nu kommer det en ny chans om några veckor istället. Info kommer om den.
                        Senast redigerad av daniel_i_malmö; 11 May 2008, 13:05.
                        Malmö Akvarieförening
                        no hope, no harm, just another false alarm

                        Kommentar

                        • daniel_i_malmö
                          • April 2002
                          • 1103

                          Ursprungligen postat av Patrik Steen
                          Ingen som var på mötet i Torsdags??
                          Jodå vi var flera zoopetare där. Med både MFF-hemmamatch och högsommarvärme att konkurrera med var det förvisso lite glesare i leden än vanligt. Men så har det varit på alla möten i maj så länge jag har varit med i föreningen. Det är därför vi håller sommaruppehåll för inomhusaktiviteterna juni till augusti. Nästa aktivitet är rotplockardagen (nytt datum ej fastställt ännu, blir i början av juni) och sedan kräftskivan i augusti

                          Magnus föredrag var mycket bra! Med massor av otroligt snygga bilder på både söt och saltvattensfisk och övrig natur och kultur, och bra historier om kulturkrockar och Papau Nya Guineanska penisfodral så vi fick oss många goda skratt. Vi blev också utlovade ett föredrag längre fram om hans fiskfångarresa till Bali.
                          Senast redigerad av daniel_i_malmö; 11 May 2008, 12:46.
                          Malmö Akvarieförening
                          no hope, no harm, just another false alarm

                          Kommentar

                          • Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

                            Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                            Ja det var ju synd, men vissa omständigheter går det inte att styra över. Niclas, som är den enda av oss som skulle dit som hittar dit, råkade ut för en olycka och var tvungen att operera handen. (Korpenfotboll är inte bra för hälsan!)

                            Själv har jag varit där men eftersom jag inte kör bil så har jag inte lagt vägen på minnet. Nåja, nu kommer det en ny chans om några veckor istället. Info kommer om den.
                            Ja han hade Brytet fingret sa han det blir inget sågande dånästa gång ni ska dit så får ni titta in till mig också på vägen
                            Mvh.Patrik

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              Då är det snart dags för träffen på Lördag,så jag ska be för bra väder den dagen hade jag tänkt.Är det nån som är sugen på att grilla efter Åleds??i så fall fixar jag nån slags Grill eller så äter vi medhavd matsäck kanske vad säger ni andra??Nu är det inte säkert att Tobbe med Fru kan komma längre men han skulle försöka ändra det nya som har uppdagads och komma med på träffen ändå i så fall blir vi två mindre sen är det inte säkert att min fru kan komma med om vi inte kan ordna barnpassning så bli hon hemma.
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              • Patrik Steen
                                • May 2006
                                • 8464

                                En liten påminelse på min fråga som jag ställde innan eftersom det tydligen inte har lästs av dem som ska med så ställer jag den på nytt.En ny fråga! ska jag ordna en minibuss som vi kan få plats i alla om vi samlas vid City Gross i Höör vad säger ni om det som ska med??
                                Mvh.Patrik

                                Kommentar

                                Arbetssätt...