Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • RÖDLÖGA
    • February 2002
    • 3931

    Kommer vara bortrest (Rödlöga) till den 3/7. Kommer att få lite info från Zoopet (hoppas jag) via min bror.
    Vill ni nå mig så skicka ett mail. bjorn.persson@osteraker.mail.telia.com

    Trevlig sommar på er Zoopetvänner!!!!!!!!!!!!
    FISHLOVERS
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
    En glad "svenssonakvarist"

    Kommentar

    • Sonja
      • October 2003
      • 7357

      Träff på Lagret i sensommar?

      Jag var på Akvarielagret idag och träffade Hanna/Gladhertha och Pär/Froo. Christer garvade åt oss och gissade direkt att det var en minizoopet-träff. Han sa att om vi vill ha en träff på Lagret så ska vi snacka med honom så fixar han att vi får rabatt på det vi handlar då. Bra va?
      Vi kan väl ta det när akvarieintresset är på topp igen i sensommar/höst?
      Alltid nyfiken!
      Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

      Kommentar

      • gladhertha
        • February 2005
        • 1755

        Bra idé Sonja! Alltid trevligt på Lagret!
        Mvh Hanna
        Min Zoon

        Kommentar

        • RÖDLÖGA
          • February 2002
          • 3931

          En suverän tanke/grej att ta upp på första Zoopet-stockholmträffen!
          FISHLOVERS
          Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
          En glad "svenssonakvarist"

          Kommentar

          • Paniktandborste
            • March 2005
            • 330

            hade ändå tänkt att åka dit någon gång och då är det ju bara kul om man får lite rabatt också
            Aka Pixel eller Bildpunkt

            Kommentar

            • Annika
              • January 2002
              • 2518

              Jag shoppar också på Akvarielagret. Hänger gärna med om det blir en Zoopetträff.

              Kommentar

              • RÖDLÖGA
                • February 2002
                • 3931

                Planerings träff

                Det börjar bli dax för en planeringsträff in för Rödlöga resan. Är det någon som har några förslag? Jag är borta vecka 33 men sen är jag hemma.
                FISHLOVERS
                Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                En glad "svenssonakvarist"

                Kommentar

                • Triana
                  • January 2005
                  • 840

                  jag har nu nästan helt kommit tillbaka till vår tid.. duchat, återhämtat mig efter två ormbett, kommit på att döden inte längre vandrar runt bland människorna (och att detta inte gör oss odödliga) blivit av med alla fästingar, nojja, paranojja är jag inte av med... *ser mig över axeln* blåmärkena från gladiatorspelen jag förorade har gått över, liksom ångestkänslorna av att vara instängd i en träbur (som jag tillslut tröttnade på och sparkade sönder), obehagskänslan mot alver och darrningarna efter att orcherna terroriserade mig.. så snart är jag faktiskt pigg nog att träffa människor igen... så länge ni inte är alver *ser mig uppjagat omkring... jag var iaf ganska duktig på senaste lajvet.. jag smällde till två alver med min solfjäder, slog ner två halvorcher, skadesköt en alv, och knockade en arrangör fyra gånger innan han fattade att vi faktiskt menade det... den var bara skön, knock, han reagerar inte, knock två gånger till med det jävla svärdsfästet.. han vänder sig om och ser på oss, vi nockar honom ännu en gång, han ser på oss gör en grimas och lägger sig ner, spelar medvetslös vi tvångsrekryterar honom, taturerar honom och lämnar ut honom till alverna med påståendet att han var en av de våra..*

                  Kommentar

                  • RÖDLÖGA
                    • February 2002
                    • 3931

                    Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                    Det börjar bli dax för en planeringsträff in för Rödlöga resan. Är det någon som har några förslag? Jag är borta vecka 33 men sen är jag hemma.
                    Verkar som om alla är på semester fortfarande. Åker till Rödlöga på söndag och blir där en vecka. Måste ju putsa till stugorn innan ni kommer.
                    FISHLOVERS
                    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                    En glad "svenssonakvarist"

                    Kommentar

                    • mckvinnan
                      • December 2004
                      • 760

                      Planeringsträff den 23:e

                      Vad sägs om att ses imorgon? Alltså den 23:e. Det skulle ju vara fint väder fortfarande imorgon så om vi ses utanför Nordiska museet som sist o har med oss picknickgrejer så planerar vi. Annars kan jag inte förrän på tisdag (30:e) nästa vecka.
                      Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

                      Kommentar

                      • RÖDLÖGA
                        • February 2002
                        • 3931

                        Är upptagen imorgon men ska kolla hur det är den 30:e. Tyvärr har Guy tackat nej.
                        FISHLOVERS
                        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                        En glad "svenssonakvarist"

                        Kommentar

                        • Sonja
                          • October 2003
                          • 7357

                          Jag hinner inte heller med något innan. Sen så fick jag inte ledigt på fredagen fast jag sökte 2 månader i förväg Så jag jobbar tidig morgon och hinner inte hem mellan. Hur var det med båt från stan? Tid, varifrån och vilken? F-n jag vet inte ens när jag slutar på fredagen, hoppas det funkar överhuvudtaget.
                          Alltid nyfiken!
                          Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                          Kommentar

                          • RÖDLÖGA
                            • February 2002
                            • 3931

                            Ursprungligen postat av Sonja
                            Jag hinner inte heller med något innan. Sen så fick jag inte ledigt på fredagen fast jag sökte 2 månader i förväg Så jag jobbar tidig morgon och hinner inte hem mellan. Hur var det med båt från stan? Tid, varifrån och vilken? F-n jag vet inte ens när jag slutar på fredagen, hoppas det funkar överhuvudtaget.
                            Det måste funka. I värsta fall får du åka ut på lördag.
                            FISHLOVERS
                            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                            En glad "svenssonakvarist"

                            Kommentar

                            • Sonja
                              • October 2003
                              • 7357

                              Jodå, det måste funka på fredagen. Jag vet att det är en morgon- eller tidig morgontur jag har. Jag borde sluta någonstans mellan 10-15 hoppas jag Nu finns det inga cyanoalger där ute va? Jag SKA bada även om det bara är 12 grader i vattnet. Det var flera år sen sist jag badade i havet. Man tar inte med sig någon mat va? (men någon pilsner kanske ) Och så tar man med egna lakan och örngott?
                              Alltid nyfiken!
                              Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                              Kommentar

                              • RÖDLÖGA
                                • February 2002
                                • 3931

                                Ursprungligen postat av Sonja
                                Nu finns det inga cyanoalger där ute va?
                                Det var bara falskt larm. Inga alger hos oss.
                                Ursprungligen postat av Sonja
                                Jag SKA bada även om det bara är 12 grader i vattnet. Det var flera år sen sist jag badade i havet.
                                Vi har en super bastu som vi kan andvända.
                                Ursprungligen postat av Sonja
                                Man tar inte med sig någon mat va[
                                Tänkt att frukost sköts av varje stuga och att vi äter en lunchmiddag på lördagen. Tänkte att vi kunde äta kräftor/räkor på kvällen. kanske lite ost och kex till vore gott. Lunchmidagen har jag frågat Jeanette om hon kunde göra sin goda curry kyckling. Om hon gör kycklingen hemma innan vi åker så får vi mer tid att ungås. Jag tror inte att det blir så dyr maträtt. Om det är någon som inte äter kycklin eller inte tål något så hör av er.
                                Ursprungligen postat av Sonja
                                ?(men någon pilsner kanske)
                                Mång blir det. Dricka får var och en stå för.
                                FISHLOVERS
                                Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                                En glad "svenssonakvarist"

                                Kommentar

                                Arbetssätt...