Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sonja
    • October 2003
    • 7357

    Både jag och Mia har "varnat" Janne att det nog inte är någon som ska handla den här gången eftersom "vi" ska ut efteråt. Det som är viktigt är att det är fler som får upp ögonen för hans butik och hittar dit. Han behöver lite mer kunder
    Sen måste jag som träffat rätt många av Zpet Väst nog tycka att akvariemänniskor överhuvudtaget är ett görtrevligt släkte. Spelar ingen som helst roll var dom bor
    Alltid nyfiken!
    Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

    Kommentar

    • Paniktandborste
      • March 2005
      • 330

      förutom att det kanske kan vara lite lättare att träffas om man bor nära
      Aka Pixel eller Bildpunkt

      Kommentar

      • Sonja
        • October 2003
        • 7357

        Ja kanske det. Men jag har träffat t ex Lenmar/Maria två gånger på rätt kort tid och då bor hon i Göteborg. Men dig har jag inte träffat än Men det blir väl ändrig på det i morgon?
        Alltid nyfiken!
        Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

        Kommentar

        • Mogwai
          • November 2002
          • 3021


          Vadå inget handlande ??
          Har ju fått pengar av pappa min i fölsedagspresent att köpa det jag vill ha ju....och det är 2 st till discus samt några malar !!
          Pappa kan inte så mycket om di däringa fenförsedda.
          Ja ja jaaa....vi ska väl ut efter besök i Jannes Affär, men det har nog firrarna inget emot.
          Jag får helt enkelt beställa in några "Submarines"-drinkar till malarna och några räk-cocktails till discusarna, sen kommer de att bubbla hej vilt mé de andra krog-besökarna !!
          Ska bli kul att ses ikväll igen...
          Ska inte Tangoman komma ??
          Ingen klubb är väl bättre än den andra, huvudsaken är att man har roligt tillsammans !!




          Kommentar

          • RÖDLÖGA
            • February 2002
            • 3931

            Ursprungligen postat av Mogwai
            Ska inte Tangoman komma ?
            Han skulle ut och dansa. Ni damer duger inte att dansa med. Ni får bjuda upp honnom nästa gång så att han får visa vad han kan.
            FISHLOVERS
            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
            En glad "svenssonakvarist"

            Kommentar

            • Mamma Mia
              • December 2004
              • 2504

              Tango med fiskar

              Jag åker nog hem direkt efteråt med mina firrar iallafall... tror inte de uppskattar dans, rök och högljutt prat
              mamma Miaou
              Always look at the bright side of life

              Kommentar

              • Glenn
                • April 2002
                • 3904

                Vi får se om jag följer med efter att vi har vart hos janne, har inte så mkt pengar så vi får se hur det blir


                /Glenn
                Mvh /Glenn

                Min Zoon

                Kommentar

                • Mogwai
                  • November 2002
                  • 3021

                  Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                  Ursprungligen postat av Mogwai
                  Ska inte Tangoman komma ?
                  Han skulle ut och dansa. Ni damer duger inte att dansa med. Ni får bjuda upp honnom nästa gång så att han får visa vad han kan.
                  Baaaah...jag säger som han Magnus Uggla..."jag dansar aldrig nykter"
                  Och om inte vi "daaaamer" duger att dansa med så får la ni killar ställa opp då !!
                  Det där med rökning på krogen kommer ju att vara ett minne blott från och med imorgon ju....eller som de sa på radio för en stund sedan..."det kommer att vara historia likt dinosarierna"
                  Sen så var det mest ett skämt faktiskt att jag skulle köpa fisk idag och ta med dem till krogen efteråt. Vet nog hur dragna malar kan bli, och då blir de så bubbliga och ska gå till botten med det mesta !!
                  Ska kolla vad han har, och har han någe som jag finner högintressant så kommer inköpen att ske på fredag.
                  Men fiskmat ska jag köpa, typ ciklid-pellets. Måste ju ha någe att knapra på till cidern efetråt...
                  .

                  Kommentar

                  • Paniktandborste
                    • March 2005
                    • 330

                    är det ingen som har skrivit snart snart? då gör väl jag det snart snart träffas vi
                    Aka Pixel eller Bildpunkt

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Tyvärr så missade vi Kjell lite snörpligt förra gången när han ändå var i Sveriges vakraste stad. Sen får "sillstryparna" i Zoopetklubb Västsäga vad dom vill. Vi här i huvudstaden har den bästa Zoopet klubben eller hur?

                      Nja, än så länge har ni väl en bra bit kvar till sillstryparna, men ni kommer i alla fall som god tvåa
                      Som sagt, tråkigt att jag missade er träff häromsistens - men det går väl fler tåg. Skall med all säkerhet upp till Stockholm några gånger i höst - dels i samband med Akvariets Dag (Uppsala) och dels i samband med Zoofackmässan och sedan blir det nog en Zoorf-kurs också så det blir nog fler tillfällen.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Maria - Sjöjungfru

                        • January 2004
                        • 4236

                        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman

                        Skall med all säkerhet upp till Stockholm några gånger i höst

                        Visst hade det varit kul att dra med ett gäng zoopetklubbvästingar och åka upp och träffa på 08-orna nå´n gång
                        Maria - Sjöjungfru

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman

                          Skall med all säkerhet upp till Stockholm några gånger i höst

                          Visst hade det varit kul att dra med ett gäng zoopetklubbvästingar och åka upp och träffa på 08-orna nå´n gång
                          Kanske i samband med Akvariets Dag?
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Glenn
                            • April 2002
                            • 3904

                            Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
                            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman

                            Skall med all säkerhet upp till Stockholm några gånger i höst

                            Visst hade det varit kul att dra med ett gäng zoopetklubbvästingar och åka upp och träffa på 08-orna nå´n gång
                            Hmm ja hade precis samma tanke som dig fast tvärt om. Dvs att vi stockholmare kanske skulle ha kunnat komma ner till er någon gång


                            Det var jätte trevligt att träffa er alla idag, gammla som nya ansikten
                            Nån som vet vad gruset som janne hade i sina kar heter, glömde kolla det


                            /Glenn
                            Mvh /Glenn

                            Min Zoon

                            Kommentar

                            • Maria - Sjöjungfru

                              • January 2004
                              • 4236

                              Ursprungligen postat av Glenn
                              Hmm ja hade precis samma tanke som dig fast tvärt om. Dvs att vi stockholmare kanske skulle ha kunnat komma ner till er någon gång


                              Självklart är ni välkomna ner till oss oxå!!
                              Maria - Sjöjungfru

                              Kommentar

                              • Sonja
                                • October 2003
                                • 7357

                                Zpet-träffen med foton!

                                Ännu en trevlig träff är slut. Jag fotade lite och slänger väl ut några bilder från Janne Akvarieaffär.
                                Fiskarna kommer också från butiken, fast just dom guppyhanarna finns inte kvar där
                                Det var några som var lite mer svårfotade och inte kom med på bild... den här gången (Glenn och Mia). Men vänta ni nästa gång. Då ska jag nog smyga med kameran ännu bättre.
                                Bifogade filer
                                Alltid nyfiken!
                                Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                                Kommentar

                                Arbetssätt...