Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    Och inte missa auktionen på räkorna efter utställningen detta året, skulle vara trevligt att få hem lite godbitar därifrån!
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Lasse
      • October 2002
      • 1965

      glöggfesten - senaste budet julkaka (fruktkaka)

      MVH Lasse
      Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Ursprungligen postat av lasse
        glöggfesten - senaste budet julkaka (fruktkaka)

        mvh lasse
        ok
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Jag är osäker på vägen till Falskogs... Finns det nå´n vänlig som kan vägen, och skulle kunna vänta på mig och Mats vid Pias hus, och köra före till Falskogs? Har visserligen GPS, men är inte så insatt i den än.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Tänkte på en sak... Det står 13.00 hos Pia? Är det meningen att vi ska träffas där, och åka tillsammans? Eller är det 13.00 vid Falskogs som gäller?
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              Har du redan fått resfeber, Micke? Det står i PM:t att vi ses vid Falskogs kl 13.00 .
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • Knax
                • November 2012
                • 1148

                Inte resfeber eller annan feber, men väl en rejäl förkylning med halsont och tappad röst har jag åkt på. Jag kurerar mig bäst det går med Bisolvon, Panodil, te och massor av vatten, men blir jag inte kry till på söndag vet ni var jag är: I sängen.

                // Mats, a.k.a. Knax
                // Mats, a.k.a. Knax



                "All's well that ends." - Unknown

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Ursprungligen postat av Animaniac
                  Jag är osäker på vägen till Falskogs... Finns det nå´n vänlig som kan vägen, och skulle kunna vänta på mig och Mats vid Pias hus, och köra före till Falskogs? Har visserligen GPS, men är inte så insatt i den än.
                  det är lättare att hitta till Falskogs än mig


                  Om du fortsätter motorvägen R40 (sammaväg som du kommer på) mot Jönköping, ta avfart 90 vid Dalsjöforsmotet och sen tar du höger och sen tar du vänster (3:e avfarten) i rondellen som kommer efter ca 100 m, sen följer du den vägen ca 500 m och sen så ser du en skylt Falskogs Akvarium (första vägen till vänster) och sen följer du den vägen och efter ca 1-2 kilometer så ser man butiken på vänster sida.

                  Tänk på att vi har mycket snö och att det är lämpligt med bra vinterdäck.

                  Jag kommer själv att bli hämtad men vi åker från mig tidigare så jag kommer inte att vara hemma innan vi åker till Falskogs.
                  Senast redigerad av PiaJo; 07 December 2012, 09:03.
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av Knax
                    Inte resfeber eller annan feber, men väl en rejäl förkylning med halsont och tappad röst har jag åkt på. Jag kurerar mig bäst det går med Bisolvon, Panodil, te och massor av vatten, men blir jag inte kry till på söndag vet ni var jag är: I sängen.

                    // Mats, a.k.a. Knax
                    Krya på dig och skicka gärna ett sms till mig om du inte kommer så att jag vet.
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av PiaJo
                      det är lättare att hitta till Falskogs än mig


                      Om du fortsätter motorvägen R40 (sammaväg som du kommer på) mot Jönköping, ta avfart 90 vid Dalsjöforsmotet och sen tar du höger och sen tar du vänster (3:e avfarten) i rondellen som kommer efter ca 100 m, sen följer du den vägen ca 500 m och sen så ser du en skylt Falskogs Akvarium (första vägen till vänster) och sen följer du den vägen och efter ca 1-2 kilometer så ser man butiken på vänster sida.

                      Tänk på att vi har mycket snö och att det är lämpligt med bra vinterdäck.

                      Jag kommer själv att bli hämtad men vi åker från mig tidigare så jag kommer inte att vara hemma innan vi åker till Falskogs.

                      Har vi en liten adress till detta Falskogs, månne?

                      Animaniac, vi sätter den adressen i din GPS och sedan kör vi. När vill du att jag skall uppenbara mig på ändstationen i Mölndal?

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                        Har vi en liten adress till detta Falskogs, månne?

                        Animaniac, vi sätter den adressen i din GPS och sedan kör vi. När vill du att jag skall uppenbara mig på ändstationen i Mölndal?
                        Jodå - både adress och vägbeskrivning och karta finns på deras hemsida och det är lätt att hitta dit.

                        Adress: Falskog Gästgivaregården 1, 516 93 Rångedala

                        Vägbeskrivning från Borås:
                        Kör på motorvägen (40) mot Ulricehamn.
                        Sväng av mot Dalsjöfors.
                        Sväng höger i första rondellen,
                        sedan vänster mot Rångedala i andra rondellen. Nedanför backen sväng vänster mot Falskog
                        (på höger sida finns en skylt "Falskogs Akvarium").
                        Kör ca 1,2 km till en allé och några gula hus.
                        På vänster sida finns vi (Falskogs Akvarium står på huset)

                        Vägbeskrivning från Ulricehamn:
                        Kör på motorvägen (40) mot Borås.
                        Sväng av mot Rångedala.
                        Kör sedan gamla R40 tills du kommer till skylt Falskog till höger.
                        Kör ca 1,2 km till en allé och några gula hus.
                        På vänster sida finns vi (Falskogs Akvarium står på huset)


                        Karta

                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Jodå - både adress och vägbeskrivning och karta finns på deras hemsida och det är lätt att hitta dit.
                          Toppen! Då skall vi chocka upp Animaniacs GPS och ta oss dit!

                          Kommentar

                          • Knax
                            • November 2012
                            • 1148

                            Sv: Zoopetklubb Väst

                            Ursprungligen postat av PiaJo
                            Krya på dig och skicka gärna ett sms till mig om du inte kommer så att jag vet.
                            Tack! Jag ska nog komma på fötter.

                            Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2
                            // Mats, a.k.a. Knax



                            "All's well that ends." - Unknown

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av Knax
                              Tack! Jag ska nog komma på fötter.
                              ja en extra dos med glögg brukar göra susen
                              Vi ses
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Det blir en tipsrunda på väststräffen - så se nu till att gnugga geniknölarna så att ni får många rätt
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...