Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Snygga gurami Sultanen, är faktiskt också lite svag för så´na där små, sällsynta filurer
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • noisy
      • October 2006
      • 338

      Ett varmt tack till er alla som gjorde vår dag och eftermiddag till en trevlig stund, en stund att lägga på minnet och bära med sig med glädje.
      Alldeles särskilt vill vi tacka värdparet Pia och Dan som fick oss att känna oss glatt och uppskattat välkomnade.
      Akvarierna var vackert komponerade (och de hade även lyckats ordna ett fint väder.)
      Kjell får också ett extra tack för tävling och priser (alltid lika kul).

      Hoppas att vi ses snart igen hälsar Krister o Gunilla.

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Är det någon som känner för att haka på ner till Åleds framöver? Jag tänkte åka ner lördagen den 9 juli om inget annat dyker upp...kanske en fika hemma hos mig före eller efter Halmstadbesöket?

        Annars händer det inte så mycket Kjell, blir det kräftskiva härnäst på programmet?
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Är i Varberg den 9/7 så kanske, kan inte bestämma det nu men det hade varit kul
          Hör av mig längre fram.
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av ansjo
            Annars händer det inte så mycket Kjell, blir det kräftskiva härnäst på programmet?
            ja - det lär nog bli nästa aktivitet
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • karrokaja
              • March 2006
              • 5388

              Ursprungligen postat av ansjo
              Annars händer det inte så mycket Kjell, blir det kräftskiva härnäst på programmet?
              Jag vill!! jag vill!!
              Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
              kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
              Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
              I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Ursprungligen postat av karrokaja
                Jag vill!! jag vill!!
                Jag förstår det
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Pannecke
                  • January 2005
                  • 1325

                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Är det någon som känner för att haka på ner till Åleds framöver? Jag tänkte åka ner lördagen den 9 juli om inget annat dyker upp...kanske en fika hemma hos mig före eller efter Halmstadbesöket?

                  Annars händer det inte så mycket Kjell, blir det kräftskiva härnäst på programmet?
                  Jag har ju inte varit med hos Åleds innan, så jag kommer nog att haka på denna gång...
                  /Martin, Susanne, Sebastian och Thea

                  Gå gärna in och titta på vår hemsida.

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    Ursprungligen postat av Pannecke
                    Jag har ju inte varit med hos Åleds innan, så jag kommer nog att haka på denna gång...
                    Nice!
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • Guy Palm
                      • March 2002
                      • 5720

                      Ursprungligen postat av ansjo
                      Är det någon som känner för att haka på ner till Åleds framöver? Jag tänkte åka ner lördagen den 9 juli om inget annat dyker upp...kanske en fika hemma hos mig före eller efter Halmstadbesöket?

                      Annars händer det inte så mycket Kjell, blir det kräftskiva härnäst på programmet?
                      Nästan hemma, vill nog ha fika efter.
                      Guy
                      ,Poecilia,SKS,GOC,

                      Kommentar

                      • solis
                        • July 2008
                        • 5064

                        Hade varit kul men då kör jag till åleds själv och möter upp er där får se vad som händer den helgen, om fikan är i varberg så hoppar jag nog över den för det blir lite åt fel håll känns det som
                        Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                        1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                        100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                        56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          Ursprungligen postat av Guy Palm
                          Nästan hemma, vill nog ha fika efter.
                          Trevligt Guy, äntligen kanske det blir av!

                          Ursprungligen postat av solis
                          Hade varit kul men då kör jag till åleds själv och möter upp er där får se vad som händer den helgen, om fikan är i varberg så hoppar jag nog över den för det blir lite åt fel håll känns det som
                          Går in te Forden så långt norröver då...men det blir fler tillfällen!
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • solis
                            • July 2008
                            • 5064

                            Jo visst gör den det men det är motorcykelträff 3 km härifrån den helgen med som vi brukar gå till så jag får se vad som händer i planerna., annars hade det varit trevligt att se hur du har det.
                            Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                            1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                            100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                            56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Du får ta det till hösten annars, GCG:s auktion brukar vara runt november...
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • solis
                                • July 2008
                                • 5064

                                Japp hoppas det funkar då
                                Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                                1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                                100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                                56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                                Kommentar

                                Arbetssätt...