Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenmar
    • February 2004
    • 6154

    Ursprungligen postat av Marie J
    Får vi med oss Lenmars underbara pojkvän så har vi med oss en fantastisk gitarrist som kan spela när vi sitter runt lägerelden. Vi kan då dra gamla godingar som "Hotell California" och "the house of rising sun".

    Det här ska bli så sköj, som vi brukar säga i Göteborg.
    Hm.... Nu skall jag bara berätta för honom hur kul han kommer få OM han tar med sig gitarren. Han är helt outstanding på gitarr och en riktig fena på Neil Young bla... Problemet är ju han är lite blyg.... (?) och tycker det är besvärligt att spela inför folk men att han är helt suverän råder det inga tvivel om. Kanske kan det botas med blygmedicin?? Eller kanske... om jag gömmer gitarren tills dess så kanske han har så svår abstinens efter den så han har svårt att låta bli att spela?? Hjälp mig med detta Marie!! Finns det nån mer som spelar gitarr så kanske detta kan botas på ett smidigt sätt, jag menar att han kan "jamma" ihop med någon?? Jag tar med munspelet oavsett...

    Mig kvittar det lika när vi har det. Tycker det hade varit kul att se Kjells bilder från Aquarama men var det inte så Kjell att dina helger framigenom var extremt uppbokade? Hade du inte bara två helger som du kunde avsätta för dylika aktiviteter?

    Ha en skön söndag!
    Maria
    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Mig kvittar det lika när vi har det. Tycker det hade varit kul att se Kjells bilder från Aquarama men var det inte så Kjell att dina helger framigenom var extremt uppbokade? Hade du inte bara två helger som du kunde avsätta för dylika aktiviteter?
      Jodå i mars, april, maj har jag bara en helg ledig, men om jag skulle visa foton från Aquarama så få vi åtminstone vänta tills Aquarama har varit och då är vi inne i juni och då är det slut på alla mässor etc. för min del så då är det OK.
      Men det var ju bara ett förslag från min sida att jag skulle visa foton från Singapore - Morellen hade ju andra förslag tidigare i denna tråd i form av DIY-aktivitet (bygga bakgrund, filter etc. etc.). Det ena aktiviteten utesluter ju inte heller det andra.
      Senast redigerad av Kjell Fohrman; 27 February 2005, 10:04.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • muppins
        • September 2002
        • 1629

        Det där seer ju jättemysigt ut!
        Den 28 maj går alldeles utmärkt för min del, men även början av juni passar bra....
        Den enda helgen jag är upptagen i maj och juni ( förutom midsommar då ) är 20-22 maj.
        Men som sagt så är det ju omöjligt att hitta ett datum då alla kan....
        /muppins


        Kommentar

        • Lenmar
          • February 2004
          • 6154

          Innan den roliga helgen i maj så pratade vi ju om att göra gemensam resa till Guardians of catfish i Jönköping 19/3? Eller cyklar jag utan styre nu igen? Denna vill jag gärna hänga med på. Nån mer än jag från Gbg-området? Marie, var det detta du skulle vara "ansvarig" för att samordna? Eller var det något annat arrangemang?


          Väst-kramizzar till er alla!!
          Goa hälsningar, Maria Min hemsida
          Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

          Kommentar

          • cotterpin
            • June 2004
            • 193

            28 maj är väldig upptagen för min del och det är inget som varken jag vill eller kan flytta på! Har nämligen inplanerat att få en till ring den dagen...
            Men som sagt innan, det blir nog svårt att hitta en dag/helg då alla kan.
            //Jenny
            "I'm going the way i have to go" - cotterpin

            Växtakvarium 225L Yngelakvarium 45L Min Zoon

            Kommentar

            • Marie J
              • January 2004
              • 10616

              Ursprungligen postat av Lenmar
              Innan den roliga helgen i maj så pratade vi ju om att göra gemensam resa till Guardians of catfish i Jönköping 19/3? Eller cyklar jag utan styre nu igen? Denna vill jag gärna hänga med på. Nån mer än jag från Gbg-området? Marie, var det detta du skulle vara "ansvarig" för att samordna? Eller var det något annat arrangemang?


              Väst-kramizzar till er alla!!
              Kjell skulle fixa starttråden och jag ska sköta insamlingen med + & - med folk som ska med, så vi kan åka tillsammans. Guy har skickat mig en länk med en adress i jönköping.
              /Marie.

              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

              Kommentar

              • Lenmar
                • February 2004
                • 6154

                Ursprungligen postat av cotterpin
                28 maj är väldig upptagen för min del och det är inget som varken jag vill eller kan flytta på! Har nämligen inplanerat att få en till ring den dagen...
                Men som sagt innan, det blir nog svårt att hitta en dag/helg då alla kan.
                Då tycker jag vi flyttar arrangemanget till Cotterpins festliga tillställning istället!! Vilken kyrka var det sa du, (inte det nä......). Förstår att du varken kan eller vill flytta på den tillställningen. Vad roligt!! Jättekul!! Varmt lycka till!!

                Maria
                Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                Kommentar

                • Lenmar
                  • February 2004
                  • 6154

                  Ursprungligen postat av Marie J
                  Kjell skulle fixa starttråden och jag ska sköta insamlingen med + & - med folk som ska med, så vi kan åka tillsammans. Guy har skickat mig en länk med en adress i jönköping.
                  Har nån sett mitt styre?? Lila med rosa elefanttuta på??
                  Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                  Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                  Kommentar

                  • Mattias Andersson
                    • March 2003
                    • 826

                    Ursprungligen postat av kaj.p
                    Ursprungligen postat av Mattias Andersson
                    Måste hålla med alla om att detta var en lyckad dag, fast filmen var lite halvseg om man säger så.....
                    Både skäggisen och sköldpaddan mår finfint....

                    På tal om familjeträffen så kanske första helgen i Juni skulle passa?? Låter som att detta kan bli en riktig toppendag... Om nu inte vädergudarna e sura....
                    Okidoki Har förstått att filmen var seg. Men kom med lite bättre uppslag då.
                    Det är lätt att säga Nej. Men vad som skall göras i stället är det få som svara på. Eller???? (Har inte fattat hur smiley funktionen funkar på detta forumet).
                    Så lägg på lite ironi.

                    Iofs så kan filmens seghet bero på att jag själv var ganska så seg.....
                    Lyckades somna i bilen på väg hem....

                    Kommentar

                    • Marie J
                      • January 2004
                      • 10616

                      Ursprungligen postat av Lenmar
                      Ursprungligen postat av Marie J
                      Kjell skulle fixa starttråden och jag ska sköta insamlingen med + & - med folk som ska med, så vi kan åka tillsammans. Guy har skickat mig en länk med en adress i jönköping.
                      Har nån sett mitt styre?? Lila med rosa elefanttuta på??
                      Den ligger i mitt bagage! *s*
                      /Marie.

                      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                      Kommentar

                      • Marie J
                        • January 2004
                        • 10616

                        Fasiken vad kul att du ska få en ring till. Jag har själv inte lyckats få en ända än. Vilken kyrka har ni valt?
                        Ursprungligen postat av cotterpin
                        28 maj är väldig upptagen för min del och det är inget som varken jag vill eller kan flytta på! Har nämligen inplanerat att få en till ring den dagen...
                        Men som sagt innan, det blir nog svårt att hitta en dag/helg då alla kan.
                        /Marie.

                        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                        Kommentar

                        • Lenmar
                          • February 2004
                          • 6154

                          Ursprungligen postat av Marie J
                          Ursprungligen postat av Lenmar
                          Ursprungligen postat av Marie J
                          Kjell skulle fixa starttråden och jag ska sköta insamlingen med + & - med folk som ska med, så vi kan åka tillsammans. Guy har skickat mig en länk med en adress i jönköping.
                          Har nån sett mitt styre?? Lila med rosa elefanttuta på??
                          Den ligger i mitt bagage! *s*
                          Jag är inte förvånad... Det är väl där jag lagt minnet med kansse ?
                          Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                          Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                          Kommentar

                          • Guy Palm
                            • March 2002
                            • 5720

                            Guardian of Catfish´s möte i Jönköping Lördag 19 mars.
                            Nästa ZoopetVäst- möte sker i samband med GoC´s årsmöte i Jönköping 19 mars. Samling 11,00 i Pingstkyrkan - Västra Torget i Jönköping.
                            Information om arrangemanget hittar ni här http://www.goc.se/ se kalendarium.
                            Karta hittar ni här:
                            Om ni går in på GoC´s forum så hittar ni en länk till Eniro under föreningsaktiviteter. Av någon konstig anledning kan jag ej klistra in en så lång länkadress.
                            Anmälda:
                            Guy Palm
                            Mattias Andersson

                            Totalt 2 anmälda

                            Medl.krav i Zoopetklubb Väst
                            1/ Ett glatt humör på träffarna
                            2/ Zoopet Gold-medlem (avgiften skall vara inbetald i god tid före mötet)

                            Om du vill anmäla dig till denna träff så gör det i denna tråd - deadline 12 Mars
                            Guy
                            ,Poecilia,SKS,GOC,

                            Kommentar

                            • Lenmar
                              • February 2004
                              • 6154

                              Anmäler mig härmed till den träffen. Kan säkert ställa min bil till förfogande också om det är absolut nödvändigt. Tror dock pappa Lenmar blir lite småsur om han skall va hemma utan bilen men allt är ju förhandlingsbart . Om mutan är tillräckligt bra vill säga!

                              Kramizzar/ Maria
                              Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                              Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Karta till nästa träff

                                Tråkigt att man inte kan komma - men å andra sidan så kommer jag säkert att ha det lika trevligt (med all säkerhet varmare i alla fall) där jag är då.
                                Ha det så trevligt i Jönköping
                                Senast redigerad av Kjell Fohrman; 27 February 2005, 14:40.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...