Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Maria - Sjöjungfru

    • January 2004
    • 4236

    Ursprungligen postat av glaurung
    Ojojojoj... 3 timmar kvar till första Zoopetväst träffen....

    Spännande.....
    Ja visst é det!! Sen är man garanterat fast!!!!
    Maria - Sjöjungfru

    Kommentar

    • Marie J
      • January 2004
      • 10616

      Nu har jag med vaknat till liv. Jag har ju inte lika långt som Guy till Göteborg. Tyvärr har jag blivit lite sjuk så jag är med på dagens aktiviteter men inte i kvällens.
      /Marie.

      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

      Kommentar

      • Robot
        • February 2004
        • 1174

        Det är tur att man har gångavstånd till Universeum..

        Såg förresten att utställningen om hjärnan börjar idag på Universum..

        Kommentar

        • cobra
          • December 2004
          • 1743

          Åker från hemets lungna vrå strax, undra om man blir den sista som skriver...
          Fotosidan.se

          Kommentar

          • Maria - Sjöjungfru

            • January 2004
            • 4236

            Ursprungligen postat av cobra
            Åker från hemets lungna vrå strax, undra om man blir den sista som skriver...
            knappast *S*
            Maria - Sjöjungfru

            Kommentar

            • kaj.p
              • June 2002
              • 2952

              Filmen är hämtad av Halmstadborna. De skall först till Zoomässan innan de startar inflygningen till Gbg. Tusan också jag skulle varit med.
              Nordiska Diskus Sällskapet
              Hallandsakvaristerna
              BAK Gcg Maf NCS

              Kommentar

              • Marie J
                • January 2004
                • 10616

                Bilen står utanför dig så det är bara att pallta på dig kläderna och åka! *s*
                /Marie.

                Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                Kommentar

                • Robot
                  • February 2004
                  • 1174

                  Jag undrar om jag ska skriva ett inlägg vid 10.45 så kanske jag kan bli den siste...

                  Eller, kanske ta en promenad i snöfallet?!

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Tillbaka efter att ha tillbringat 5 trevliga timmar på Universeum och även om det var trångt ute i regnskogen så funkade det hela bra och vi hade ju också en utmärkt guide i Lasse Forsberg - tack Lasse.
                    Vi bestämde oss också för att skjuta på Danmarksresan till hösten (slutet augusti eller nåt sånt) så att så många som möjligt skall kunna komma.
                    Nästa träff blir i samband med Guardians of Catfishmötet i Jönköping den 19/3, sedan i samband med Göteborgs Ciklidgrupps auktion den 30/4.
                    Våravslutningen kommer att bli en familjeträff i maj/juni som arrangeras av Kaj P. med "lite" hjälp.

                    Det var en kort summering av dagen - mycket lyckad och enda plumpen i protokollet för min del var att mötet drog ut så långt på tiden att P-tiden gick ut vilket kostade mig 300 spänn - men å andra sidan så "smet" jag in bakvägen på Universeum så sparade i alla fall in lite pengar där.
                    Summa summarum en mycket trevlig lördag med ett gäng Zoopetare på Universeum.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Marie J
                      • January 2004
                      • 10616

                      Vill bara hålla med Kjell, att det var en lyckad dag.

                      Tyvärr så kunde jag inte bidra med så mycket av mig själv pga förskylningen. Ska försöka vara frisk och därmed bra mycket gladare nästa gång.

                      Tack ni alla som deltog i dagens träff, som gjorde den så lyckad.
                      /Marie.

                      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                      Kommentar

                      • glaurung
                        • December 2004
                        • 21

                        Vansinnigt skoj och intressant. Pubkväll uteblev - synd, jag hade sett fram emot att lära känna er alla ordentligt, men det får bli nästa gång.

                        Jag har inte riktigt fått kläm på hur många Zoopet-västare det är som bor i Göteborg, men man kanske skulle kunna ha en pubkväll alldeles helt spontant så där en dag bara när man känner för det? Typ... snart?

                        Sitta och snacka skit med en massa trevliga människor som dessutom delar ens intresse för akvarier låter oerhört spännade.

                        Nåja, otroligt kul första möte, jag ser fram emot fler.
                        // Glaurung
                        Anders Liden
                        Göteborg, Sverige

                        Kommentar

                        • Zone
                          • February 2004
                          • 680

                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Tillbaka efter att ha tillbringat 5 trevliga timmar på Universeum och även om det var trångt ute i regnskogen så funkade det hela bra och vi hade ju också en utmärkt guide i Lasse Forsberg - tack Lasse.
                          Jag håller med!
                          MVH.
                          Tommy.

                          Kommentar

                          • Guy Palm
                            • March 2002
                            • 5720

                            Har nu lyckligt kommit hem till Halmstad efter en givande dag på Universeum. En liten miss var Orinoco-videon, den var kul de första 15 minuterna.
                            Mattias var också nöjd med sina två nyförvärv. 1 vattensköldpadda och en skäggagam. Ingen av dem lyckades rymma från lådan så vi hade en lugn färd hem.
                            Nu är det bara att börja se fram emot nästa ZoopetVäst träff som blir i Jönköping den 19 mars.
                            Tack till alla som var med denna dagen och speciellt Lasse Forsberg för en utmärkt guidning.
                            Guy
                            ,Poecilia,SKS,GOC,

                            Kommentar

                            • Maria - Sjöjungfru

                              • January 2004
                              • 4236

                              Ja, nu har oxå vi kommit oss hem, fast vi stannade ett par timmar till så det blev sammanlagt nästan 7 timmar!!
                              Mycket trevligt att träffa alla igen!! Både nya och gamla!!
                              Lägger med en liten bild från "Zoopetklubbväst bakom kulisserna"
                              Ha en jättebra kväll och resterande helg alla!!
                              Bifogade filer
                              Maria - Sjöjungfru

                              Kommentar

                              • Morellen
                                • November 2003
                                • 4349

                                Tack till alla trevliga medzoopetare för en trevlig dag!
                                http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                                "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                                (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...