Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
-
Jag får med mig en kompis också, inte för att han är zoopetmedlem men vi gör mycket akvariepill och bygge tillsammansKommentar
-
Kommentar
-
/ AUKTION
Program - vi besöker Göteborgs Ciklidgrupps auktion
Tid: 28/11 - samling 12.00
Plats: Frölundagymnasiets bespisning
Ingen egen aktivitet utan vi träffas helt enkelt bara vid entrén klockan .11.15 och presenterar oss för varandra och får en Zoopet-namnskylt.
Anmälda:
ansjo
lillfrasse
sultanen + flickvän
GöranE
Blossom7
Sven-Olof
Pannecke
Raskens x 2
starman
MagicFingers + bättre hälft
Maria Sjöjungfru
Snäckan
tummen
Lenmar
drd
benno
Totalt 19 st
2/ GLÖGGFEST och KNYTKALAS (max 25 st vuxna kan anmäla sig).
Tid: Lördagen den 12/12 kl. 15.00
Plats: Fotskäl - hemma hos Raskens.
Knytkalas: Alla måste bidra med något ät- och/eller drickbart. Anmäl nedan vad du kan ta med
Anmälda:
Kjell Fohrman + bättre hälft
ansjo + hona + yngel
lillfrasse
GöranE
Rasken x 2 + yngel
noisy
9 vuxna, 3 yngel
3/ TYSKLANDSRESA
Vi upprepar resan som vi gjort tidigare år och kommer också i år att åka gemensamt i en minbuss.
Tid: 5 - 9/2 2010
Hålltider: Vi tar Stena färjan från Göteborg till Kiel kl. 19.00 på fredagskvällen den 5/2 och åker hem från Kiel på måndagskvällen den 8/2 (hemma i Gbg 09.00 på tisdagsmorgonen den 9/2).
Det är ju också möjligt för ett gäng att skippa färjan och åka ner med bil (skulle t.ex. funka bra för de som är från södra Sverige) och ansluta i Hamburg/Hannover.
Program: Vi besöker en husdjursmässa där växt-och Nanoakvarietävlingen Planted Aquarium ingår (kolla in Zoopetartikeln från förra årets Planted Aquarium). I övrigt kommer vi att besöka odlare, ev. offentliga akvarier, affärer. Exakt program kommer senare
Pris: Går ännu inte att ange exakt men sannolikt så kommer det att kosta ca. 2.000 kronor och då ingår färja t/r, hyttplats på färja, 2 nätters dubbelrum på hotell, bilkostnad i Tyskland. För de som åker bil direkt blir naturligtvis priset åtskilligt lägre.
Deadline för bokning: Preliminärt den 31/12, men ju tidigare desto bättre (båtresan blir dyrare ju senare man anmäler sig). Observera att vi kan max åka 8 st i minibussen, sedan tilkommer extrabilar.
Anmälda: (8 st i minibuss + 2 st bilar med 4 i varje). Eventuellt kan det bli en bil till om intresse finns
Kjell Fohrman
kaj.p - kör minibuss
ansjo
lilfrasse
sultanen + flickvän
GöranE
Raskens Agneta
karrokaja
Annika + Lotta
Mikael Håkansson - kör personbil
Pannecke
staan
Nubi + hane - kör personbil
Totalt 16 st
Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
Goldmedlem (och deras anförvanter)
Gott humör på träffarnaAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ha det så bra nu allihop imorgonAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
-
Jag kommer med tåg och spårvagn istället.....vi se´s i morgon!Kommentar
-
Jag dyker upp så fort sonens bandyträning är slut. Jag tror att den slutar 11:30....Kommentar
-
Åker ifrån Borås kring 11:00, sen gäller det ju att hitta rätt i GBG också xDKommentar
-
har packat växterna nu, det "levande" tar vi "imorgon"..., räkna med ca 100 poster härifrån.... :/...Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
Ljuvligt MagicFingers!Kommentar
-
Har haft en riktigt trevlig (men lång) dag på auktionen idag. Trevligt att träffa alla goa zoopetare, både guldisar och alla andra samt alla andra trevliga akvarie-tokar .
Jag vill oxå anmäla familjen Sjöjungfru till Glöggen!
Sjöjungfru, Sjöjungman och 2 yngelKommentar
Kommentar