Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av ansjo
    det var lugnt, men skitvädret efter avlämningen av mina passagerare. Fick köra i 60-70 hela vägen hem, och den vägen som är så rolig i vanliga fall....
    Ahh - det blev jobbigt när jag inte var kvar i bilen... Jojo, jag kunde väl tro det!

    Kommentar

    • Sultanen
      • January 2008
      • 2457

      Väg 180 mot Borås var, ja, låtse, en minst sagt uppiggande upplevelse! Kändes lite som att åka snowboard
      300L Räkkar
      400L Växtakvarium
      220L Saltvatten - Under uppstart
      Intresserad av räkor? www.RedBee.se

      Kommentar

      • noisy
        • October 2006
        • 338

        Tack alla för en trevlig kurs/samkväm.
        Ett speciellt tack till Christian med familj samt Kjell.
        Detta gjorde mig nyfiken på att börja fotografera samt ställa upp i tävlingarna, vilket jag inte gjort förut.
        Måste bara ordna akvarium till min nya bostad i Kumla först.
        Jag är relativt ny på dessa samkväm och vill gärna tacka lite extra för att jag känner mig välkommen in i gemenskapen.
        Jag vill gärna kommentera att även Christian visade sig vara en mycket trevlig bekantskap som jag hoppas kunna träffa på fler samkväm framöver (även om Christian inte står värd för dem)

        Kommentar

        • Guy Palm
          • March 2002
          • 5720

          Ursprungligen postat av ansjo
          det var lugnt, men skitvädret efter avlämningen av mina passagerare. Fick köra i 60-70 hela vägen hem, och den vägen som är så rolig i vanliga fall....
          Tack alla för en mycket trevlig och givande eftermiddag. Admin´s växtkar var mycket läckert att se på.
          En av anledningarna till att jag inte skrev i går, var att jag var dödstrött när vi kom hem. Inte alls kul att köra hem i det vädret.
          Guy
          ,Poecilia,SKS,GOC,

          Kommentar

          • muppins
            • September 2002
            • 1629

            Vill också tacka för en trevlig dag. Dock var körningen hem mindre trevlig i all snö... Kände mig mig rätt dålig igår eftermiddag/kväll och här sitter jag nu med några trevliga förkylningsvirusar... Hoppas att jag inte har smittat er allt för mycket.
            /muppins


            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Skönt att alla kom hem välbehållna i alla fall. Jag hade ju bara milen mellan Alingsås och Partille att köra och trafiken "kröp fram". Dessutom var det en stor trafikolycka mellan Lerum och Floda med flera bilar inblandade.
              Blev därför omkörd av ett gäng med brandbilar, ambulanser och polisbilar - vid olycksplatsen låg det en drös med bilar vid sidan av vägen. Var dock svårt att se hur det hade gått eftersom det var mörkt och snön yrde.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Jaha, då har man suttit och fipplat lite med en bild jag tog hemma hos Mats innan träffen igår, och ser ni skillnaden på dessa båda bilder?
                Ta det inte för allvarligt bara, det var första gången jag fotoshoppat....
                Bifogade filer
                Senast redigerad av ansjo; 22 February 2009, 13:47.
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Patrik Steen
                  • May 2006
                  • 8464

                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Jaha, då har man suttit och fipplat lite med en bild jag tog hemma hos Mats innan träffen igår, och ser ni skillnaden på dessa båda bilder?
                  Ta det inte för allvarligt bara, det var första gången jag fotoshoppat....
                  [ATTACH]17742[/ATTACH]

                  [ATTACH]17743[/ATTACH]
                  Tycker dem är lika bra bägge två
                  Mvh.Patrik

                  Kommentar

                  • Guy Palm
                    • March 2002
                    • 5720

                    Jag ser att du har clonat bort lite fläckar, dock tycker jag inte att detta har något med ZoopetVäst att göra. Starta ny tråd och håll Västtråden till vad den är ämnad för.
                    Guy
                    ,Poecilia,SKS,GOC,

                    Kommentar

                    • lillfrasse
                      • February 2002
                      • 2228

                      Du har fått bort lite prickar och ändrat lite i färgerna så det inte blir så röd murrigt. Får man gissa på en liten sharpen på slutet också.
                      Simma lungt..
                      Lillfrasse..

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Ursprungligen postat av Guy Palm
                        dock tycker jag inte att detta har något med ZoopetVäst att göra. Starta ny tråd och håll Västtråden till vad den är ämnad för.
                        Så sant, tänkte inte på det...
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Andra fotot klart bättre med mer naturliga färger.
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • tummen
                            • March 2005
                            • 5199

                            Hejsan, är det någon västare som passerar Falkenberg på väg till auktionen i Malmö på söndag? Har ni också plats i bilen så kan ni väl PM:a mig så åker jag gärna med.
                            Thomas "tummen" Wallén

                            Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                            Kommentar

                            • drd
                              • March 2004
                              • 5586

                              Ledsen tummen men falkenbergare får inte komma in ändå
                              ________________________________________________

                              Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                              Kommentar

                              • Pannecke
                                • January 2005
                                • 1325

                                Ursprungligen postat av ansjo
                                Jaha, då har man suttit och fipplat lite med en bild jag tog hemma hos Mats innan träffen igår, och ser ni skillnaden på dessa båda bilder?
                                Ta det inte för allvarligt bara, det var första gången jag fotoshoppat....
                                Jag såg att du klonat bort bajset och analen på den stackars skalaren . Det andra kortet var mycket bättre än det första.
                                /Martin, Susanne, Sebastian och Thea

                                Gå gärna in och titta på vår hemsida.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...