Zoopetrace till Göteborg 30/10

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Marie J
    • January 2004
    • 10616

    Värst vad mycket ni har skrivit!

    Jag vill börja med att tacka föreningen och alla deltagarna för en underbart kul dag! Ett minne att minnas länge! Jag tror mina armar blivit 20 cm längre av allt kramande idag.

    Jag tycker det är så kul att träffa folk framför allt de som är på zoopet då man många gånger bara har nicknames på dom. Ni är underbara människor!

    <b>Lenmar;</b> Ja vi har verkligen gjort fynd idag. Det blev urläckert med lavastenen som i princip var gratis. Jag får tacka för fikat efteråt hemma hos dig och din underbara familj. Tack också för den fina presenten jag fick. En eheimspump fick jag då hon visste att jag behövde ha en och att jag suktade efter att vinna den på lotteriet. Jag tror Guy tog den jag skulle ha *s*

    <b>Guy;</b> Ja du vann priset jag ville ha din gosiga gubbe *s* Men jag fick väl högsta pris som vanligt då jag fick världens godaste kram av dig. Jag förstår att du glömde Lenmars kram då mina är mycket, mycket godare *s*

    <b>Guppynisse;</b> Tyvärr så var det inte jag som åkte i en sån bil eller till Alingsås. Jag har en vit Mazda med massa krut i som jag svichar fram i på landsvägarna. Jaja jag vet den är gammal och rostig men.... alldelles alldelles underbar. Om du ska följa med på zoopetträffarna så kräver jag en kram! Tyvärr så kände jag inte igen dig och blir väldigt upprörd att du inte kom fram och hälsade på oss. Jag gick ju misste om en kram ju! *s*

    <b>Christian Alfredsson;</b> Hade du sagt att du satt på kaffet och gett oss en inbjudan så hade vi direkt åkt mot Alingsås! Jag älskar fika med fisksnack! Du hade en oerhört söt liten docka med dig! Det måste hon ha efter far sin. *s*

    <b>Edlund:</b> Normalt sett brukar jag säga att ju mer jag umgås med män, ju mer börjar jag prata med min hund. När man träffar såna som dig så inser jag att mina diskussioner med min hund måste avslutas *s* Jag säger bara det; du har en sjyst style grabben! Fan vad du är kul! Oops! Nu svärde jag visst! Förlåt!

    <b>Pelle_k;</b>; Trevligt att du tog kort! jag såg ju att linslusen själv var med. JAG! Ses till helgen, du goa arbetskamrat!

    <b>Micke;</b>Vad glad jag blev att du kom med din flickvän! Hon var ju jätte söt och go. Så slapp jag ta med mig grönsakerna hem med. *s*

    <b>Morellen och Mariahagberg;</b> Tack för dom fina gåvorna. Jag hoppas jag någon dag ska kunna återgälda er genorisitet!

    <b>Annsan;</b> Vad glad jag blev att du kom, min kära vän. Vi ses troligtvis på fredag. *s*

    <b>Kjell;</b> Det var snällt att du vakta mina och Lenmars lavastenar så ingen tog vårt svarta guld. *s*


    Åter igen en stort tack och en bauta kram till er som gjorde den här dagen så underbar. Ingen mer nämnd men inte glömda!

    Kramar i massor Marie.
    /Marie.

    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

    Kommentar

    • Guppy_nisse
      • April 2003
      • 641

      Marie J å alla andra kramgoa människor... jag LOVAR att ni ska få kramar nästa gång vi träffas på någon träff..

      För dom som inte kommer ihåg mig, men kanske känner igen mig så kan jag säga att jag hade hårgele i håret så det stog rakt upp och så va jag yngst om man bortser från dom som tog med sig sina små döttrar och någon som hade sin son.. Jag hade en blå stickad tröja med en vit rand igenom, svarta jeans, svarta skor.. Hehehe.. Låter nästan som en efterlysning.. *s* ca 65kg vit man.. Känd som en mycket tokig akvarist.. Har någon sätt denna man? Ring då 08 - 702 00 90.... *asg*
      //Tobias
      DIY Is The Shit!
      Projekt "Multimediabaljan": Projekttråd - Fisk I Baljan!

      Kommentar

      • Marie J
        • January 2004
        • 10616

        Det låter bra! Välkommen i gänget guppynisse!
        /Marie.

        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

        Kommentar

        • Guppy_nisse
          • April 2003
          • 641

          Ursprungligen skickat av Marie J
          Det låter bra! Välkommen i gänget guppynisse!
          Tackar..
          //Tobias
          DIY Is The Shit!
          Projekt "Multimediabaljan": Projekttråd - Fisk I Baljan!

          Kommentar

          • muppins
            • September 2002
            • 1629

            Har förästen lagt in några bilder från dagen på min zoon
            Usch, varför ser man alltid så hemsk ut på kort?
            Eller ser man kanske alltid ut så...hmmmm...

            Fick du inte tillräckligt med kramar igår, Marie?
            Det fanns ju massor av folk att krama!

            ( skickar en extra kram till dig om du inte fick nog igår... )
            /muppins


            Kommentar

            • Marie J
              • January 2004
              • 10616

              Muppins jag fick hej och hejdå kramar av dig. Men mottager tacksamt denna webkram!

              Få nog av kramar? Nej det får jag aldrig! *s*

              /Marie.

              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

              Kommentar

              • Maria - Sjöjungfru

                • January 2004
                • 4236

                Förhoppningsvis kommer det nya och fler tillfällen till både kramar och "kafferep" i framtiden.
                Då kan man få bättre koll på vem som är vem!
                Kjell! Hur går det med den nya "tråden"??
                Maria - Sjöjungfru

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Det var snällt att du vakta mina och Lenmars lavastenar så ingen tog vårt svarta guld. *s*
                  Ja det känns ju skönt att man äntligen har funnit en nyttig livsuppgift

                  Kjell! Hur går det med den nya "tråden"??
                  Först skall vi ha igång funktionen med "Zoopet Plus anmälningarna" - vilket förhoppningsvis skall funka imorgon.
                  Sedan skall jag starta den tråd du efterlyser - låt oss säga att det blir på onsdag.
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Marie J
                    • January 2004
                    • 10616

                    Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
                    Det var snällt att du vakta mina och Lenmars lavastenar så ingen tog vårt svarta guld. *s*
                    Ja det känns ju skönt att man äntligen har funnit en nyttig livsuppgift[:P
                    Jag tror vi ska anlita dig nästa gång med. Det är tryggt att ha en stor stark man vid sin sida *s*
                    /Marie.

                    Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                    En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                    Kommentar

                    • cotterpin
                      • June 2004
                      • 193

                      Vakta det svarta guldet, måste vara kaffekoppen ni pratar om? *fnissa*
                      Det är jättekul att ha fått ett ansikte på er, alltid kul att veta vem man pratar med
                      //Jenny
                      "I'm going the way i have to go" - cotterpin

                      Växtakvarium 225L Yngelakvarium 45L Min Zoon

                      Kommentar

                      • perry555
                        • October 2004
                        • 2

                        <font size="3"><b>Hejsan!
                        Göteborgs Ciklidgrupp vill härmed passa på att tacka våra sponsorer, utan er skulle vi inte ha någon möjlighet att anordna dessa tillställningar.</b></font id="size3">


                        <b><font color="red"><font size="3">Sponsorer:

                        Nols Ciklidhobby
                        Ciklidhuset Lerum
                        Herkules Zoo
                        Borås Zoologiska</font id="size3"></font id="red"></b>


                        Mvh Perry (Ordf GCG)

                        Kommentar

                        • Robot
                          • February 2004
                          • 1174

                          Kan ju nämna att jag oxå var på auktionen, jag satt precis bakom Guppy-nisse.. Kände igen några av er.. Han tyvärr inte prata så mycket för tiden rann iväg.. Försökte iförsig knö mig före Kjell vid inlämningen... =) Jag trodde ju det var flera köer...

                          Mina fiskar (malar) blev sålda iaf och jag hoppas de får ett bra hem...

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Jag tror vi ska anlita dig nästa gång med. Det är tryggt att ha en stor stark man vid sin sida *s*
                            Nej vid sådan tillfällen väger jag tungt och det är verkligen dagens sanning när jag påstår att jag är sveriges störste akvarist

                            Försökte iförsig knö mig före Kjell vid inlämningen
                            Jag förstår dig - antagligen tyckte du väl att det var för lång väg att gå runt mig
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Guy Palm
                              • March 2002
                              • 5720

                              En liten fråga fråga till Kjell, vi har slagit vad om hur länge frontosan skulle klara sig hos dina monterfiskar.

                              Guy
                              Guy
                              ,Poecilia,SKS,GOC,

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                En liten fråga fråga till Kjell, vi har slagit vad om hur länge frontosan skulle klara sig hos dina monterfiskar.
                                Det finns inte en "repa" på den, så jag hade helt fel när jag misstänkte" att den skulle bli "slaktad".
                                Anledningen till detta är tror jag
                                1/ att den visade sig vara bra mycket mindre än mina minsta honor och då betraktar inte mina hanar denne puttefnask som någon konkurrent.
                                2/ att den ändå trots allt var så pass stor att den inte kan sväljas hel som mat som de gjort med andra 10-15 cm fiskar i akvariet.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...