Fisknördarna i Växjö (The Nörds)
Kollaps
X
-
-
-
ca 9,5 m3 malawi vatten
http://gotedde.spaces.live.comKommentar
-
Kommentar
-
-
Mitt stora kar ser riktigt öde ut nu....
Alla Praktbotiorna och "de gula" malarna e sålda. Å inte hittade jag ngt annat kul heller..
Havanna Zoo i Surte va en kul butik, å han som har det va trevlig. Men Alligatorgädda å en korsning mellan Skednos å Redtail föll mig inte i smaken..
Kent i Nol hade inte heller ngt som föll mig i smaken, han visste inte ens vad en Cichla Temensis va för ngt, men lovade kolla upp.. =))
Trop hade MASSOR av kul, men eftersom jag vet att min Arowana käkar upp Flaggstjärtstetrorna så lät jag bli. Men priset på dom gorde att jag va satans så sugen..
Nu e det Fika på Tisdag, Patrik, Kristoffer, Hank, Kenell, Matzén, Larry å Bilbo... Ngra fler?? Mitt privata hembageri undrade...Kommentar
-
Kommentar
-
Det verkar inte som om mina fiskar vill bli sedda imorgon. Hur noga jag än torkar av frontrutan e det vattenrinningar efter en stund.. Hivade i dom sista Malawikorsningarna jag fick av Lasse igår, jäklar vilket ös det blev! Men vinnade där blev nog Skednosarna, snacka om hängbukar!
Har eventuellt hittat den fisk jag vill ha, men dom e små, 5-7cm, å det e i Danmark..
Han kunde fixa nästan likadana större, 18-25cm, men då snackar vi 1300 Danska pesetas å där har min budget packat ihop för länge sen.
Så blir det ett gäng små kanske man ska hyra in en balja hos ngn för allt under 15cm käkas upp av Skednosarna eller Arowanan!!Kommentar
-
Kommentar
-
Byt inte vatten just nu.
Mina troffar ligger på botten o flämtar samt mina Discus simmar 1cm ovan bottenytan.
Jag ska inte hålla på med mera akvarier i detta stadsvattnet. Håller på att salta ner karen så ska jag se hur många som överlever.
Alltså jag håller på att bli tokig rent ut sagt.Kommentar
Kommentar