Handlade för 50 kr.... På McDonalds Det var billigt för mig, men fick ändå en del uppslag, mycket trevlig sväng som vanligt. Tack för åkturen Larry, och jag passar även på att tacka våra vänner och värdar i butikerna i Stoby och Åled, vi ses säkert snart igen, och då med medhavd fylld plånbok i fickan
Mkt kul resa med mkt intressant att titta på. Fick med mig några Copadichromis trewevasae och två Segelfens Pleco storlek L, samt en L200 storlek M. Riktigt nöjd med L200..! Blir en resa till Lasse igen så fort han får hem fler Copadichromis trewevasae.
Ps. Vi fick ju med oss 300-400 kg akvarie fyllnad oxå..Ds
Jag handlade i Stoby: Reptilgrejor, en Nymphaea zenkeri samt Växtgödning
i Åled: 10 st Rubytetror, 10 st Dolkstygnstetror, 10 st Corydoras hasbrosus, 8 st Cherryräkor, 4 st Bolivianska fjärilsciklider, 1 kg Röda mygg, 500 g Mysis, 200 g Svarta mygg, 5 Antennsnäckor samt två lysrör.
Gick på runt 3000 pistoler, överskred bara budgeten med 50%
// Magnus
Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hund
hallå alla medresenärer å!tack för en lyckad resa!ja vi nya nördar e jättegärna me på en sväng till, å en träff hade vatt kul!skulle kunna bjuda in er när det passar!
nu e det så att jag "råkade" köpa en rocka till...behöver ett större kar snart när de växt till sig!ingen som har el vet nån som har!tänkte kolla runt lite innan man beställer nytt på åleds!sen e jonatan sugen på ett kar runt 300 L!
Kommentar