Fisknördarna i Växjö (The Nörds)
Kollaps
X
-
-
Min lilla fisk kalasar på sillfiléer... Visserligen inte hela, men den föredrar det framför allt vad torrfoder heter!! =))Kommentar
-
Kommentar
-
Mitt 720 står nu på bänken där det skall stå, BTN är limmad och klar, filtermaterialet är på plats, likaså pump och värmare, gruset saknas dock ännu, sen ska det planteras lite växter, men förhoppningsvis är det igång denna veckan. Så nu är det bara att vänta på första repan i glasetSenast redigerad av Bilbo; 19 November 2006, 16:22.// Magnus
Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hundKommentar
-
Ska 157an stå i skogen?? Tänkte på "granarna"...
Skoja bara
Förresten jag skall rensa ur garderoben här hemma, har en del stenbumlingar som ska ut...
Så om ni vill ha stenar PM mig...eller ring, eller maila... eller kom hit på kaffe/ Patrik /Kommentar
-
Klart jag kommer på kaffe....
Men ska du inte ha all din sten då?? Ifall eran "Moa" visar sig va en "Ronja" och gillar sten å grottor??!???!??Kommentar
-
Jag har min TV-soffa....
Nä jag ska slänga ut skiten snarast.. Finns en viss risk att de hamnar bakom skrotcontainern på jobbet, så du vet vart du ska hämta Torstensson../ Patrik /Kommentar
-
Hilti är ju för fan tyst jämfört med andra....
Ska 157an stå i skogen?? Tänkte på "granarna"...
Skoja bara
Förresten jag skall rensa ur garderoben här hemma, har en del stenbumlingar som ska ut...
Så om ni vill ha stenar PM mig...eller ring, eller maila... eller kom hit på kaffe
Hann köra i 10 sekunder sen bankade det ifrån golvet och väggen hahahaha...de kan dom ha som asenKommentar
-
Mitt 720 står nu på bänken där det skall stå, BTN är limmad och klar, filtermaterialet är på plats, likaså pump och värmare, gruset saknas dock ännu, sen ska det planteras lite växter, men förhoppningsvis är det igång denna veckan. Så nu är det bara att vänta på första repan i glasetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar