Visst händer det att jag ger en del pengar för mina fiskar och jag måste säga att jag tycker att de är värda det. Men mitt fokus ligger på fiskarna och inte på pengarna. Jag skulle inte kunna drömma om att berätta för polarna som kommer och hälsar på hur mycket fiskarna har kostat mig. I stället fokuserar jag på att berätta om hur de lever i naturen, hur de beter sig samt hur vackra de är. Jag ser inga som helst statusvärden i att ha dyra fiskar.
Föresten.....När kommer Växjönerdarna på besök i storstaden?
MVH
Magnus
Man ska som sagt vara nöjd själv, oavsett om man har Guppy eller dyra exotiska fiskar......så länge man är nöjd själv så ska man skita i vad andra tycker
Angående resa till Göterborg så vet jag inte....nån gång kommer vi väl upp, eller jag och Anna iallafall
Och jag har fisk för ett värde för över 100.000:- kronor. Och då menar jag allvar!
Jag har mycke vildångat.
Är det med skatt och moms inräknat??
Jo det är vad fisken kostad mig när jag köpte allt i butik. så det är ink moms och den har jag betalat för jag köpte fisken innan jag startade min firma.
Och jag har fisk för ett värde för över 100.000:- kronor. Och då menar jag allvar!
Jag har mycke vildångat.
Är det med skatt och moms inräknat??
Jo det är vad fisken kostad mig när jag köpte allt i butik. så det är ink moms och den har jag betalat för jag köpte fisken innan jag startade min firma.
Köpte du fisk för 100000 spänn som privatperson?? Kanske dags att vara med i SMP igen ...
Denna sida ska ja printa ut.
C måste härmed inse att jag inte på något sätt har snöat in trots mina planer på 4 -6 nya kar. Kommer ju inte ens upp i häften.
Var förbi ditt ställe mr. malawi ikväll.
Det lyste men du hörde inte mina böstningar på dörr och fönster eller var du inte där.
Behöver nog ditt tel.nr igen . Messa det är du snäll.
Har inte hunnit ner till Mr Malawi ännu Larry, men det kommer, det kommer...
Funderar på om inte Kenell har ett 100-liters kar ståendes, eller om man ska köpa ett nytt?!? Känns som om det e dags för ommöblering hemma och mitt 150 e liite i vägen.. Vi får se! Men du Larry, nu är det när det passar dig du har tre små fiskar här...
Hur är det med Örjan!!, har inte fattat hur sidan är uppbyggd förrän nu! kunde inte hitta fisknördarnas forum, det är kanske sant som de säger..att man har en hjärna som en guldfisk!! hehehe...
Hur är det med Örjan!!, har inte fattat hur sidan är uppbyggd förrän nu! kunde inte hitta fisknördarnas forum, det är kanske sant som de säger..att man har en hjärna som en guldfisk!! hehehe...
Hej!
Örjan är en Gibb som simmar i Kenells akvarium!(Om den inte har simmat vidare) & Jag är en Växjöbo!!, Kenell var här o hämtade Gibbicepsen i mitten av Oktober, han nämnde då att detta forum fanns, men jag hittade det aldrig förrän i går. Så nu när jag har hittat det så tänkte bara höra hur det är med min gamla Pterygolichthys gibbiceps vid namn Örjan!
Kommentar