Ursprungligen postat av Larry Nilsson
Fisknördarna i Växjö (The Nörds)
Kollaps
X
-
/ Patrik / -
Ursprungligen postat av Larry NilssonChilumban har ingen haka längre. Kan hon ha spottat rommen eller käkat dito???
Är det vanligt?
Hej larry!
Tyvärr så måste jag medela dig att det är ganska vanilgt de 2-3 första lekarna att de käkar upp rommen. Men det kan oxå vara så att äggen inte har blivit befruktade och då möglar de för henne. Men jag lovar dig att de kommer att leka igen. Bara att vänta. Tar ca 1månad så har de lekt igen. Tålamod.......
Ha en trevlig helg!!!!zooooopet såklart - Rezzzzzzobbbbbbbb!!!!!!!Kommentar
-
Och så var de äntligen färdigt.
Verkar vara tätt och glasen bucktar inte farligt mycket med längsgående stag.
Läckagetest ---> http://img338.imageshack.us/img338/8757/p21100027cc.jpg
Mvh PeterKommentar
-
Tack malawi både för svaret och lösningen på telefon.
Tyvärr måste jag medela dig Torstensson att Kompressicepsen redan var sålda.
Men kommer någon på något liknade - hör av er.
På akvariefronten intet nytt - jo förresten - tog hem 75 liter kranvatten från Ljungby idag. Slog rätt i Diskuskaret (utan något medel i). Inte en tillstymelse till obehag från karet. Tänk om vi hade sånt vatten vad livet skulle vara mycket enklare.Kommentar
-
Tänkte på något kul när jag såg bilderna från dig Redbullen.
Hur många hundradelar tar det för en katt att ta sig ur karet om dom tillfälligtvis skulle ramla i ?
Mitt privata tips är 27 hundradelar
Finns det fler förslag?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Larry NilssonTack malawi både för svaret och lösningen på telefon.
Tack själv Larry!
Bara kul att få hjälp till lite ibland. Hoppas du blir nöjd med karet...
ps.. Kan du inte be Redbullen testa att släppa i en katt så får vi mäta hur lång tid det tar för den att ta sig ur karet........ hehe!!!!!
God natt på er!!!!zooooopet såklart - Rezzzzzzobbbbbbbb!!!!!!!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Larry NilssonTänkte på något kul när jag såg bilderna från dig Redbullen.
Hur många hundradelar tar det för en katt att ta sig ur karet om dom tillfälligtvis skulle ramla i ?
Mitt privata tips är 27 hundradelar
Finns det fler förslag?
Men det har stått över natten och det ser inte blött ut någonstanns
Så det var nog tätt, och ingen katt har badat hehe
//PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av Tropfrog
Jag har börjat att jobba på universeum som vikarierande akvarietekniker, jag har hittat hem....Äntligen!!
Om ni planerar in några inköpsresor till Göteborg är det bara att höra av er så att man kan hänga på, skulle vara kul att träffas igen.
MVH
Magnus
Anna och jag sa lite löst att de vore kul att komma upp och se va inverseum har att erbjuda
Vi hör av oss i god tid innan iallafall
Hade bra och lycka till
Mvh PeterKommentar
-
Hurra Hurra!!!!!
Jag har frisimmande diskusyngel.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RedbullenUrsprungligen postat av Tropfrog
Jag har börjat att jobba på universeum som vikarierande akvarietekniker, jag har hittat hem....Äntligen!!
Om ni planerar in några inköpsresor till Göteborg är det bara att höra av er så att man kan hänga på, skulle vara kul att träffas igen.
MVH
Magnus
Anna och jag sa lite löst att de vore kul att komma upp och se va inverseum har att erbjuda
Hade bra och lycka till
Mvh Peter
MVH
MagnusKommentar
-
Ursprungligen postat av TropfrogUrsprungligen postat av RedbullenUrsprungligen postat av Tropfrog
MVH
Magnus
Hade bra och lycka till
Mvh Peter
MVH
Magnus
Okey får la bjuda på bira då, blir nog inga problem :P
Mvh PeterKommentar
-
Ingen som planerar träff snart? Var ett tag sen nu tycker jag...
Vore kul at se hur Hank fått till sina kar, om du är klar med dom, eller Redbullen kanske.../ Patrik /Kommentar
Kommentar