Största akvariebutiken i Göteborg/Västsverige. Samt i landet?
Kollaps
X
-
Störst är för svårt som sagt..hur ska man räkna, liter antal kar antal arter osv osv.
Troppen är den största som ligger bäst till för mig, har faktiskt aldrig varit i Nol eller Kungsbacka :sEnbart innehavare av saltvatten för tillfället.
2 gånger 54L odlingsprojekt
540L Ormhuvudfisk som blev CA
Kommentar
-
Trop Akvariefisk Import är den bästa butik som jag har varit i, jag tycker tyvärr att Herkules har tappat lite på senare tid. Men där brukade min familj handla akvariegrejer förr i tiden. Trop är riktigt nice, kommer aldrig därifrån utan att ha handlat något. Stort utbud av firrar, fina växter och fiskarna är alltid välmående och av hög kvalitet. Jag som är relativt ny på akvariefronten (iaf på egna ben) har inte haft problem med någon av de fiskar som köpts där.
Den goa gubben som driver butiken är väldigt kunnig och hjälper en gärna om man har frågor kring sitt akvarium eller kring fiskarna. Han är vis som en uppslagsbok.
Det är väl rätt bra priser också och man kan alltid få en bra deal om man handlar mycket.Kommentar
-
Pets i Karlstad (som ligger i Skåre) är rätt stor, och dessutom bra. Får väl räknas till Västsverige.Earth first! We´ll screw up the other planets later!
Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597Kommentar
Kommentar