Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
-
Så nu har jag varit där och fått uppladdat lite bilder.
Bilderna är inte så bra men jag hoppas att ni kan få något ut av dem ändå.
Kommentar
-
Grabbar det är inte så att vi skulle kunna fylla en sydbil och dra till tyskland och kolla lite butiker så här i julledigheten ?
Har nämligen hittat en butik lite söder om duisburg med ett malutbud som man inte skojade bort och där e dessutom halvstora altum i 15 cm´s klassen för 35 euro !
wuppertal heter byn där denna eminenta firma ligger med dock en usel hemsida men jag väntar på en lista från han med vad han har i karen.________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
http://zoone.se/gallery/main.php/v/e...ng/fish_streethärligt med effektiva affärer redan förpackade slut på Köerna
riktigt fina Koi såg jag äkta vara
vad det en Jätte Gurami på en av bilderna såg så ut??Satan vilket fint kar det med växterna såg ut som små träd riktigt fint i alla fall.
Mvh.PatrikKommentar
-
Grabbar det är inte så att vi skulle kunna fylla en sydbil och dra till tyskland och kolla lite butiker så här i julledigheten ?
Har nämligen hittat en butik lite söder om duisburg med ett malutbud som man inte skojade bort och där e dessutom halvstora altum i 15 cm´s klassen för 35 euro !
wuppertal heter byn där denna eminenta firma ligger med dock en usel hemsida men jag väntar på en lista från han med vad han har i karen.det hade varit riktigt roligt att göra en sån sak men vi är borta så mycket nu i julen så jag får tacka nej
men vi sticker alla fall till Bordershop i morgon kanske hittar billig fiskmat
sen ner till Danmark igen för julfirande ett par dagar på Lalandia.Får väl fylla på ett lager för en Syd-Fest tycker jag och lite Röd-Pölse på det och en varm Tunna,så vi orkar nästa års strapatser
Mvh.PatrikKommentar
-
En av de finaste affärerna har fotoförbud (tror jag tog någon bild från utsidan) så det kunde jag inte bjuda på, den butiken är lite större än de övriga med hälften salt och hälften färskvatten.Kommentar
-
Koi'en var just för dig, du kan se priserna på karen också HKD är nästan 1-1 med kronan. Jätteguramin var en bjässe gissar på nästan 50cm.
En av de finaste affärerna har fotoförbud (tror jag tog någon bild från utsidan) så det kunde jag inte bjuda på, den butiken är lite större än de övriga med hälften salt och hälften färskvatten.Mvh.PatrikKommentar
-
wuppertal heter byn där denna eminenta firma ligger med dock en usel hemsida men jag väntar på en lista från han med vad han har i karen.
Hade varit kul att utöka med några altum till..Kommentar
-
Kommentar
-
http://zoone.se/gallery/main.php/v/e...ng/fish_street
Hur gick det med kameran, fick du tag på någon? Såg på ett annat forum att de börjat leverera några här hemmaKommentar
-
Kommentar
Kommentar