Zoopetklubb Syd

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • NIC
    • January 2008
    • 5121

Ursprungligen postat av NE
    Hej, nu har man (jag) anlänt Hong kong och varit första vändan i Kina, om någon är intresserad så ska jag slänga upp lite ny a b ilder från Fish-Street på nim hemsida så snart jag fått möjlighet att gå dit igen (troligen i helgen).

Ps Sitter i en finsk bar och surfar på personalens dator, som jag för övrigt också håller på att rensa från diverse skit och virus . Ds.

mvh Niklas
    Bilder är såklart välkommet!
    Sen när du har tid över så kan du rensa min dator på virus och skit också, hehe.

http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

Kommentar

• NE
      • January 2004
      • 1549

Ursprungligen postat av NIC
      Bilder är såklart välkommet!
      Sen när du har tid över så kan du rensa min dator på virus och skit också, hehe.
      Kan tro det Hör av dig så kan vi säkert fixa det.
      /Niklas

Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

Kommentar

• NE
        • January 2004
        • 1549

Så nu har jag varit där och fått uppladdat lite bilder.
        Bilderna är inte så bra men jag hoppas att ni kan få något ut av dem ändå.

Denna webbplats är till salu! zoone.se är din första och bästa källa för all information du letar efter. Allt från allmänna frågor till vad du kan förvänta dig att hitta här, zoone.se har allt. Vi hoppas att du hittar vad du letar efter!
        /Niklas

Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

Kommentar

• drd
          • March 2004
          • 5586

Grabbar det är inte så att vi skulle kunna fylla en sydbil och dra till tyskland och kolla lite butiker så här i julledigheten ?
          Har nämligen hittat en butik lite söder om duisburg med ett malutbud som man inte skojade bort och där e dessutom halvstora altum i 15 cm´s klassen för 35 euro !

wuppertal heter byn där denna eminenta firma ligger med dock en usel hemsida men jag väntar på en lista från han med vad han har i karen.

Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

Kommentar

• Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

http://zoone.se/gallery/main.php/v/e...ng/fish_street
            Riktigt bra bilderhärligt med effektiva affärer redan förpackade slut på Köernariktigt fina Koi såg jag äkta varavad det en Jätte Gurami på en av bilderna såg så ut??Satan vilket fint kar det med växterna såg ut som små träd riktigt fint i alla fall.
            Mvh.Patrik

Kommentar

• Patrik Steen
              • May 2006
              • 8464

Ursprungligen postat av drd
              Grabbar det är inte så att vi skulle kunna fylla en sydbil och dra till tyskland och kolla lite butiker så här i julledigheten ?
              Har nämligen hittat en butik lite söder om duisburg med ett malutbud som man inte skojade bort och där e dessutom halvstora altum i 15 cm´s klassen för 35 euro !

wuppertal heter byn där denna eminenta firma ligger med dock en usel hemsida men jag väntar på en lista från han med vad han har i karen.
              Klart vi kan!! sticker redan imorgon så det är bara att hänga pådet hade varit riktigt roligt att göra en sån sak men vi är borta så mycket nu i julen så jag får tacka nejmen vi sticker alla fall till Bordershop i morgon kanske hittar billig fiskmatsen ner till Danmark igen för julfirande ett par dagar på Lalandia.Får väl fylla på ett lager för en Syd-Fest tycker jag och lite Röd-Pölse på det och en varm Tunna,så vi orkar nästa års strapatser
              Mvh.Patrik

Kommentar

• NE
                • January 2004
                • 1549

Ursprungligen postat av Patrik Steen
                Riktigt bra bilderhärligt med effektiva affärer redan förpackade slut på Köernariktigt fina Koi såg jag äkta varavad det en Jätte Gurami på en av bilderna såg så ut??Satan vilket fint kar det med växterna såg ut som små träd riktigt fint i alla fall.
                Koi'en var just för dig, du kan se priserna på karen också HKD är nästan 1-1 med kronan. Jätteguramin var en bjässe gissar på nästan 50cm.
                En av de finaste affärerna har fotoförbud (tror jag tog någon bild från utsidan) så det kunde jag inte bjuda på, den butiken är lite större än de övriga med hälften salt och hälften färskvatten.
                /Niklas

Kommentar

• Patrik Steen
                  • May 2006
                  • 8464

Koi'en var just för dig, du kan se priserna på karen också HKD är nästan 1-1 med kronan. Jätteguramin var en bjässe gissar på nästan 50cm.
                  En av de finaste affärerna har fotoförbud (tror jag tog någon bild från utsidan) så det kunde jag inte bjuda på, den butiken är lite större än de övriga med hälften salt och hälften färskvatten.
                  Ingen dyr fisk allså
                  Mvh.Patrik

Kommentar

• starman_
                    • March 2004
                    • 791

En syd resa till hong kong skulle det vara isåfall. De butikerna skulle man vilja gå och kolla in lite närmare på.

Kommentar

• NIC
                      • January 2008
                      • 5121

Ursprungligen postat av drd

Ingen dum ide, har en del på agendan redan tyvärr..
                      Hade varit kul att utöka med några altum till..

http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

Kommentar

• starman_
                        • March 2004
                        • 791

Värst vad sydare som är online nu,,,,sitter alla och inte har nått att göra i julstressen?

Kommentar

• Patrik Steen
                          • May 2006
                          • 8464

Ursprungligen postat av starman_
                          Värst vad sydare som är online nu,,,,sitter alla och inte har nått att göra i julstressen?
                          Nja nu verkar dem flesta vara Offlinedem är väl trötta efter en dags internet tittande
                          Mvh.Patrik

Kommentar

• Matnil
                            • October 2003
                            • 464

http://zoone.se/gallery/main.php/v/e...ng/fish_street
                            cool rocka!
                            Hur gick det med kameran, fick du tag på någon? Såg på ett annat forum att de börjat leverera några här hemma

Kommentar

• NE
                              • January 2004
                              • 1549

Jo den finns här, har inte haft tid att reka fullt ut, men jag hoppas att det finns en med hem.
                              /Niklas

Kommentar

• Patrik Steen
                                • May 2006
                                • 8464

Jo den finns här, har inte haft tid att reka fullt ut, men jag hoppas att det finns en med hem.
                                blidde det nån Kamera?
                                Mvh.Patrik

Kommentar

Arbetssätt...