Fördelningen av akvariet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #31
    naaaw...nu blir jag fan rörd här.

    brinner rätt mycket för akvarium o tycker det är roligt att hjälpa till har ju många att tacka här med på forumet som anjo, mats brytzel, kjell. nubi o många fler!

    Kommentar

    • flicktrion
      • November 2010
      • 49

      #32
      Tackar för välkomnadet!





      Ps. Barnens mormor ville att de skulle ha två slöjstjärtar i en glaskula som står på ett treben. För att hon tycker att det är snyggt.

      Vilket jag hade som 9 åring men fiskarna blev stora och tyckte att deras kupa var för liten. Tills en dag tyckte jag att de behövde en större balja. Gissa om de blev glada när de kom till trädgårdsföreningens stora bäck liknade slöjstjärtsbassäng.

      Kommentar

      • Miliimli
        • March 2010
        • 2457

        #33
        Slöjsjärtar ska ha MINST 120 l... Så att klämma ner dem i en glaskula är tyvärr djurplågeri... Kan tro de blev glada när de fick ett större hem

        Kommentar

        • flicktrion
          • November 2010
          • 49

          #34
          De tom plaskade av förtjusning.

          Kommentar

          • Miliimli
            • March 2010
            • 2457

            #35
            Haha

            Kommentar

            • flicktrion
              • November 2010
              • 49

              #36
              Ville bara berätta att neontetrona är aktiva idag och simmar omkring tillssammans med sebrafiskarna, håller sig inte längre vid ett hörn. De verkar vara glada.

              Kommentar

              • hannesc
                • December 2009
                • 13085

                #37
                okej. bra det. håll koll på värdena på vattnet bara. för om nån vecka kan det lätt hända att det blir en nitrit-spik. sköt vattenbytena o mata väldigt lite. ta vad ni tycker är lite o så tar ni hälften av det. nu i början asså. de första 4 veckorna

                Kommentar

                Arbetssätt...