Nya "polkagrisar"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jessa
    • September 2003
    • 454

    #16
    Surinam köp på nätet, det blir inte så dyrt som man tror.

    Kommentar

    • surinam
      • September 2007
      • 673

      #17
      utomlands menar du? Nu kan jag inte beställa, jag ska lägga in för operation på måndag så nu får jag vackert vänta till nästa månad Sen tycker jag det är lite scary att beställa från utlandet. jag får tålmodigt vänta tills nån här har nåt att sälja till mig
      1 st malkar
      1 st gulpannad amasonpapegoja (surinam)

      Kommentar

      • Jessa
        • September 2003
        • 454

        #18
        Det är inte så farligt som det låter, jag väntar på min andra omgång nu denna gång från USA förra gången kom de från Kina inga problem.

        Kommentar

        • surinam
          • September 2007
          • 673

          #19
          kan du inte skriva en tråd om hur man beställer, länkar osv? Jag vill gärna ha tips
          1 st malkar
          1 st gulpannad amasonpapegoja (surinam)

          Kommentar

          • PatrikN
            • November 2007
            • 116

            #20
            Ursprungligen postat av surinam
            kan du inte skriva en tråd om hur man beställer, länkar osv? Jag vill gärna ha tips

            och kanske några tips på bra "nybörjar" sidor (om man ska börja med räkor)

            Kommentar

            • Inka
              • July 2005
              • 1233

              #21
              Ursprungligen postat av Paatsu
              Otroligt läckra...betydligt roligare med polkagrisränder än "vanliga"
              Jooo! Mina kanske inte är dom allra mest ultrasnygga men absolut tillräckligt för mig! Ska bli kul att se när dom växer upp. Dom e så små än att det är svårt att se exakt hur bra färgen blir... tycker jag. Har ju inte världens största erfarenhet av räkor
              Vet bara att mina gamla bara är röda med nån liten vit prick/rand
              Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

              www.kvitter.n.nu

              Kommentar

              Arbetssätt...