skicka räkor?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sonja
    • October 2003
    • 7357

    #16
    Ursprungligen postat av landstrykeren
    Sidan funkar fint, men det jävliga är att den inte är optimerad för firefox.
    Om du nu ska skicka räkor med posten så packa dom väl. Tråkigt om paketet skulle gå sönder.
    Är det därfär den inte funkat på så länge. Jag har ju Firefox. Där ser man, tack så mycket för infot
    Alltid nyfiken!
    Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

    Kommentar

    • sting
      • September 2007
      • 481

      #17
      hmm? jaja men jag hdär ocksåar läst det någon annan stans en där också var bara att jag hittade den sidan när jag surfade lite../sting

      Kommentar

      • sting
        • September 2007
        • 481

        #18
        tja! Sonja skulle bara säga att jag har hittat tråden på zoopet nu och DU har varit med och skrivit(bara säger det inte för att vara elak eller nåt. + att du inte skrev nåt om det) men det var när abbmick(stavning?) gjorde sitt första räkkar som någon skrev det /sting

        ps ber om ursäckt om jag verkade skriva elakt var inte meningen i så fall..

        Kommentar

        • Sonja
          • October 2003
          • 7357

          #19
          Ursprungligen postat av sting
          tja! Sonja skulle bara säga att jag har hittat tråden på zoopet nu och DU har varit med och skrivit(bara säger det inte för att vara elak eller nåt. + att du inte skrev nåt om det) men det var när abbmick(stavning?) gjorde sitt första räkkar som någon skrev det /sting

          ps ber om ursäckt om jag verkade skriva elakt var inte meningen i så fall..
          Vad är det nu jag har skrivit som inte stämmer?
          Alltid nyfiken!
          Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #20
            Ursprungligen postat av Sonja
            Vad är det nu jag har skrivit som inte stämmer?
            Tror inte att du skrivit något utan om jag förstår det rätt så har någon skrivit i en tråd att man i Tyskland odlar räkor utomhus året runt och du var aktiv i den tråden och bemötte inte det hela.
            Eller är det något annat du menar sting

            Oavsett vilket - förstår inte vad detta spelar för roll och vad det har med Sonja att göra. Det var ju jag som skrev att man i Tyskland inte odlar dom utomhus året rum.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Sonja
              • October 2003
              • 7357

              #21
              Nej jag tar inte illa upp eller så, är bara nyfiken på vad sting menar. När man hänger på forum och läser mycket, har akvarier själv mm så utvecklas man hela tiden. Då kan något man skrev för länge sen i någon tråd ha visat sig vara fel. Det är ju jättebra om man får en fråga om det senare, men just nu vet jag inte vad det handlar om
              Alltid nyfiken!
              Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

              Kommentar

              • Annaica
                • February 2006
                • 1177

                #22
                Ursprungligen postat av Katharina
                Nej, jag har skickat en gång och det gick inte bra, trots att jag hade gjort alla försiktighetsåtgärder med pet, kartong, bubbelplast, varningstext osv.. Jag tror att Postens personal hoppade på paketet för att försäkra sig om att det skulle gå sönder..

                Sedan beställde jag medicin och fick hem en uppbruten kartong med bara en av två medicinburkar kvar i och de var intejpade i bubbelplast som var uppbruten.. Så någon snodde en burk fiskmedicin mot Camallanus.. Vad de nu ska med den till?! Men om det hade varit någon intressant så hade jag väl inte fått hem någonting i kartongen!!!!!!!!!!!!!!

                Posten klarar inte av att leverera paket..
                Vad jag vet så är det väl till större delen maskiner som sorterar paket

                Men ah, får man hem ett paket, det är öppnat och saker fattas, då skall man ju anmäla det till posten.
                Räkbiten


                Kommentar

                • sting
                  • September 2007
                  • 481

                  #23
                  ber om ursäkt igen! inte lätt att uttrycka sig rätt på morgonen när man har bråttom till skolan.. Här kommer i alla fall en länk.. http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=106253 mvh sting!

                  Kommentar

                  • Katharina
                    • December 2006
                    • 4045

                    #24
                    Ursprungligen postat av Annaica
                    Vad jag vet så är det väl till större delen maskiner som sorterar paket

                    Men ah, får man hem ett paket, det är öppnat och saker fattas, då skall man ju anmäla det till posten.
                    Äh.. Jag orkade inte... Men sen fick jag köpa mer medicin så det blev dubbel lost...
                    Nää, de har inte mitt förtroende, alls..
                    Ha dé bäst... Tina

                    Kommentar

                    • Sonja
                      • October 2003
                      • 7357

                      #25
                      Ursprungligen postat av sting
                      ber om ursäkt igen! inte lätt att uttrycka sig rätt på morgonen när man har bråttom till skolan.. Här kommer i alla fall en länk.. http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=106253 mvh sting!
                      Jaaa... men vad var det du funderade över att jag skrivit i tråden, har ju kladdat rätt mycket där
                      Alltid nyfiken!
                      Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                      Kommentar

                      • sting
                        • September 2007
                        • 481

                        #26
                        nej nej sonja jag har fort farande inte skrivit att du har skrivit något.. vad jag menade var att du var med och skrev rätt så mycket i den tråden så gå ner på sidan och läs MagicFingers andra in lägg. ber om ursäkt igen om du tyckte att jag riktade mej till dig var inte meningen i så fall/sting

                        Kommentar

                        • Sonja
                          • October 2003
                          • 7357

                          #27
                          Ursprungligen postat av sting
                          nej nej sonja jag har fort farande inte skrivit att du har skrivit något.. vad jag menade var att du var med och skrev rätt så mycket i den tråden så gå ner på sidan och läs MagicFingers andra in lägg. ber om ursäkt igen om du tyckte att jag riktade mej till dig var inte meningen i så fall/sting
                          Ja där ser jag ju vad du menar. Det kom jag inte ihåg att jag läst. Men för att gå tillbaks till din första undran så är körsbärsräkor tåliga och jag vet att Azur har ett gäng på en inglasad balkong just nu. Dom har klarat sig fast vattnet varit nere i... tror det var +6 som minst.
                          Om några i Tyskland odlar körsbär ute vet jag inte, men det funkar säkert bra sommartid och i södra delarna blir det väl inte så kallt så dom kan säkert övervintra också.
                          Men andra sorter ska inte alls vara lika tåliga som körsbär när det gäller temp.
                          Alltid nyfiken!
                          Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                          Kommentar

                          Arbetssätt...