Massdöd!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Annaica
    • February 2006
    • 1177

    #31
    Ringde ju och snackade med dig samma dag också Brams Då hade jag fan smått panik.

    När jag började snacka ersättning (eller goodwill som man ju kan kalla det ^^) med butiken (kontakten har varit via mail) så slutade dom svara. Fick inte tag på dom via telefon heller.

    Köra dom i diskmaskinen är väl en tanke... men vattnet därinne är skållhett så det tror jag inte att jag vågar Kan inte välja temperatur på den ^^

    Men ah... jag tänker inte handla där igen, inte så mycket pga det som hände utan snarare hur dom hanterade det hela. Har försökt att ringa men dom svarar inte, och via mail får jag aldrig direkt något bra svar utan dom liksom undviker de frågor jag har. Nu hade jag ju beställt växterna på en nätbutik, annars hade jag ju bara kunnat knalla till butiken, men nu är det inte så enkelt
    Räkbiten


    Kommentar

    • becky_be
      • August 2005
      • 473

      #32
      Jag hade heller ingen aning om att de var så känsliga mot nya växter som kan vara behandlade. Men tur är ju dock då att jag alltid stoppar ner nya växter i mitt stora 160 liters sällskap, innan de får planteras i något annat akvarium. Detta gör jag för att jag har pakistanbotier där som kan äta upp ovälkommna snäckägg. Men detta ska jag lägga på minne, i fall jag tänker sätta ner direkt till räkorna någon gång. Allra helst nu när jag ska köpa fler sorter, kanske fler kar.
      @-{-{--
      Rebecca

      Kommentar

      Arbetssätt...