Första dödsfallet :(

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    #31
    Haha.

    Finns det inte plats i bokhyllan har du helt klart för mycket böcker. Det fina med böcker är att de kan ligga på golvet också.

    Om barnen får ett akvarium så låt för allt i världen inte dem sköta det. Jag har väldigt dålig kontakt med släkten på mammas sida, men då jag senast träffade dem berättade min 7-8-åriga kusin att hon hade ett akvarium med två döda malar i. Tydligen kunde hon inte hitta håven.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, var helt paff.
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

    Kommentar

    • Tvilum
      • June 2007
      • 82

      #32
      Nädå om barnen ska ha ett på sitt rum så betyder inte det att det är deras....de är på tok för små för att veta om de vill ha djur eller ej...nä det hade bara varit frågan om plats i det fallet.....Men jag vill ha det så att jag ser det hela tiden...

      Kommentar

      • maria_
        • March 2007
        • 2867

        #33
        Det är nog bäst, barn verkar vara väldigt förtjusta i att mata, men de vet nog inte alltid vad som är bäst att mata med. Min lillebror fick för sig att slänga ner spaghetti till mina fiskar en gång. Nu tror jag inte att spaghetti är så farligt, men jag tar inga risker. Min mamma hade för övrigt en kompis tidigare vars barn matade fiskarna med rostad lök. Det slutade inte särskilt lyckligt, om man säger så.
        Med vänlig hälsning,
        hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

        Kommentar

        • Tvilum
          • June 2007
          • 82

          #34
          Ja nä fy....Nu var det jag som ville ha fiskar här hemma...ibland blir det ju som så att man "skyller" på barnen när det skaffas djur.Här har jag full koll tycker jag....visst att det kommer det säkert hamna någon liten grej i men annars så har de nog fattat reglerna.....

          Kommentar

          Arbetssätt...