Räkig fakta...
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Ett litet tips till räkfantaster i sydsverige; på MAFs auktion den 3e mars kommer minst tre räksorter att auktioneras ut. Mer info i auktionstråden inom kort.Kommentar
-
Kommentar
-
Helt rätt! Nu är vi uppe i fyra räksorter. Mer info här:http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=100256Kommentar
-
...eller bar föräldrarna på bra, dolda, anlag?
Hejhopp. R110 Liter > Microrasbora sp. galaxy; Neocaridina sp. "Red Cherry"; Trichopsis pumilus;
Vittina semiconica; Neripteron auriculata
18 Liter > Carinotetraodon travancoricus
16 Liter > Neocaridina sp. "Red Cherry"; Clithon coronaKommentar
-
har dom bara crystal red räkor på akvarielagret,var får jag tag på white pearl eller humle räkor här i stockholmKommentar
-
-
This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.
Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klartKommentar
-
This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.
Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klartKommentar
-
Hittade igår kväll till min stora lycka 2 st nästan 1 cm stora körsbärsräkor i mitt 120 liters sällskapsakvarium. Har ni någon aning om hur gamla de kan tänkas vara? Deras föräldrar flyttade in i akvariet strax före jul och har för några veckor sedan flyttat ut till en egen boning i ett räkkar på 30 liter för att jag ska få se dem lite mer. De gillade inte när Mosaikguramin började hävda revir och susade fram i full fart ovanför deras huvud:-)Kommentar
Kommentar