Hej!
Jag har tänkt mig att starta en större odling av crystal red räkor på olika mässor och så.
Min fråga är:
Vilket pris är rimligr för en räka med T.ex. vit och röd randig med starka färger och där räkan är ganska stor?
Vad är ett rimligt pris för en räka som nästan är helt röd (starkt, fin röd färg) och där räkan är ganska stor.
En crystal red räka som är helt vit (klar, stark vit färgad) och där räkan är ganska stor. Tror att den räkan kallas för snowwhite crystal red schimp? vill gärna ha namnet på den
Jag har hört att dom är ganska dyra på mässor.
En annan fråga är om jag nu ska sälja dom på en mässa, vad ska jag skriva att dom heter? Redbee eller crystal red?
Crystal red är väll trademarkt eller vad det nu heter (ett C med en ring runt)
Vad är rekomenderad föda för att framhäva färgen extra mycket?
Vad gillar dom att ha för inredning, altså mycket rötter, stenar, mossa m.m?
Hur ser man skillnad på kön?
TACK!/Simon
Jag har tänkt mig att starta en större odling av crystal red räkor på olika mässor och så.
Min fråga är:
Vilket pris är rimligr för en räka med T.ex. vit och röd randig med starka färger och där räkan är ganska stor?
Vad är ett rimligt pris för en räka som nästan är helt röd (starkt, fin röd färg) och där räkan är ganska stor.
En crystal red räka som är helt vit (klar, stark vit färgad) och där räkan är ganska stor. Tror att den räkan kallas för snowwhite crystal red schimp? vill gärna ha namnet på den

Jag har hört att dom är ganska dyra på mässor.
En annan fråga är om jag nu ska sälja dom på en mässa, vad ska jag skriva att dom heter? Redbee eller crystal red?
Crystal red är väll trademarkt eller vad det nu heter (ett C med en ring runt)
Vad är rekomenderad föda för att framhäva färgen extra mycket?
Vad gillar dom att ha för inredning, altså mycket rötter, stenar, mossa m.m?
Hur ser man skillnad på kön?
TACK!/Simon
Kommentar