Akvarieinteriör i Skoghall har såna, vet inte vad han tar för dom men gissar på runt tusenlappen.
Zebra pleco, Zebra Peckoltia, L046
Kollaps
X
-
Åleds hade till salu för 850 kr/st när jag var där för två veckor sen.Kommentar
-
En handlare här i Årjäng har såna inne (4-5 st tror jag)
Jag har inte en aning om vad han vill ha för dom, men det är ju inte så långt ifrån Trollhättan så det KAN ju va värt en tripp för å kika.720 l - Sällskapsakvarium
60 l - Endlers, Guldancistrus och AmanoräkorKommentar
-
Har sett en L 046 i Visby för 2495:-
Ska man köpa en sällsynt, hotad art ska man veta vad man gör tycker jag.
Lycka till©eci, 112L & 96L
Zoonen Photobucket
"Contrary to popular belief, biology does not set limits, it demolishes them." ZukKommentar
-
-
Jobbar i Oslo och har en av norges största akvariebutiker på vägen hem ifrån jobbet så det händer juh att man tittar in lite då och då *Hehe*
Har väldigt mycket kul där bla dessa underbara malar!
2st går i ett kar och dom tar 2500kr för dom och det är somsagt norska kr..
Helsike va fina dom är!
Äre någon här som är i osloområder så bör ni titta in här på AkvarielagretMvh PeterKommentar
-
Jag hittade på blocket 1 anons om sånahär finfina malar
Var bara fvunget att posta in denna: kolla vilken jättemal
http://www.blocket.se/vi/19067016.htm?ca=17_sKommentar
-
-
Du får väl söka i annonser online eller kolla med olika butiker om dom har hemma eller möjlighet att ta hem.
Dock så är väl risken överhängande att inte det blir till speciellt bra priser________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Ingen blir rik på att odla L46... iallafall inte jagvill man tjäna pengar ska man odla nån mal som ger mycket yngel och som växer fort! enda gången jag har gått plus på att odla var när jag odlade en ancistrusart.. massor med yngel (150 yngel varannan vecka lixom)och de växte fort..
Jag får kanske 9-10 yngel per gång och det tar ett år innan de är i storlek att sälja dem... om man inte ska sälja små rackare som knappt överlever... och de här priserna som nämns ovan är jag inte bekant med heller... 600kr st ungefär säljs de för om jag har dragit upp dem i ett år... det blir inte mycket mer än +/- 0 i förtjänst om man ska räkna in allt(matar bara med levandefoder och NLS) Med ancistrusen så kunde jag finansiera hobbyn nästan!
(Just to be clear- det är ingen annons - jag har inga tillsalu här - alla är bokade)Guardians Of Catfish - www.goc.seKommentar
-
Nu så e dom närmare 5 cm alla utom en som jag e rätt säker på att den är en liten dam eller åtminstone så hoppas jag att det är en tjej________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Det är inte så stor efterfrågan som man skulle kunna tro!
Ingen blir rik på att odla L46... iallafall inte jagvill man tjäna pengar ska man odla nån mal som ger mycket yngel och som växer fort! enda gången jag har gått plus på att odla var när jag odlade en ancistrusart.. massor med yngel (150 yngel varannan vecka lixom)och de växte fort..
Jag får kanske 9-10 yngel per gång och det tar ett år innan de är i storlek att sälja dem... om man inte ska sälja små rackare som knappt överlever... och de här priserna som nämns ovan är jag inte bekant med heller... 600kr st ungefär säljs de för om jag har dragit upp dem i ett år... det blir inte mycket mer än +/- 0 i förtjänst om man ska räkna in allt(matar bara med levandefoder och NLS) Med ancistrusen så kunde jag finansiera hobbyn nästan!
(Just to be clear- det är ingen annons - jag har inga tillsalu här - alla är bokade)
Ja då kan man ju förstå.Kommentar
Kommentar