Hajmal.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guppy_nisse
    • April 2003
    • 641

    Hajmal.

    Hej.
    Det är så att min kompis har en hajmal(http://www.zoopet.com/akvarium/fisk.asp?NR=351) som han har fått ta över från några som inte skötte den. Min fråga är; vilka fiskar går den ihop med?
    //Tobias
    DIY Is The Shit!
    Projekt "Multimediabaljan": Projekttråd - Fisk I Baljan!
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Hej

    I stort sett inga, eftersom den blir så stor att den kommer att betrakta de flesta andra akvariefiskar som mat. Den blir ju ca en meter lång, och alltså inte en lämplig akvariefisk egentligen. De fiskar som skulle kunna gå är stora ciklider, eller andra storvuxna malar.

    MVH Micke
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Dr. Strange
      • March 2003
      • 995

      #3
      det finns mängder med fiskar som den kan gå ihop med, stora ciklider, stora malar etc, sen är dom inte speciellt snabba så mindre ciklider kan gå att ha i samma.

      //Marcus
      " Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet, då skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medans de lyssnar på monoton och enformig musik. "

      Kommentar

      • Guppy_nisse
        • April 2003
        • 641

        #4
        Okey.. Tack så mycket..
        //Tobias
        DIY Is The Shit!
        Projekt "Multimediabaljan": Projekttråd - Fisk I Baljan!

        Kommentar

        Arbetssätt...