Lek?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pontulf
    • November 2007
    • 480

    #16
    Jo lite utmaning får det allt vara!

    Med vanliga ancistrusen räcker det att ha ett par Det tycker jag är ganska tråkigt
    Det ingen som vet fall någon har dolichopterus inne i butik? Och vad är priset isf?
    Images are copyright and may not be reproduced without permission of the copyright holder.

    Kommentar

    • doppingen
      • April 2008
      • 1079

      #17
      vet inte var du bor men en på blocket har många olika l-malar till salu(göteborg tror jag) och en i blekinge tror jag har en sån du är ute efter 100kr st. annonserna finns ju under djur/fisk och var införda den 22/2 resp 15/2, långt bort kanske men ett hum vad de kostar privat
      MammaMia

      Kommentar

      • pontulf
        • November 2007
        • 480

        #18
        Ursprungligen postat av doppingen
        vet inte var du bor men en på blocket har många olika l-malar till salu(göteborg tror jag) och en i blekinge tror jag har en sån du är ute efter 100kr st. annonserna finns ju under djur/fisk och var införda den 22/2 resp 15/2, långt bort kanske men ett hum vad de kostar privat
        Tack så mycket! Inte skitlångt men för långt för en fisk Men han kanske skickar annars

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #19
          Ursprungligen postat av pontulf
          Jo lite utmaning får det allt vara!

          Med vanliga ancistrusen räcker det att ha ett par Det tycker jag är ganska tråkigt
          Det ingen som vet fall någon har dolichopterus inne i butik? Och vad är priset isf?
          http://www.planetcatfish.com/catelog...&image_id=9357
          De kan finnas till salu ibland, och har då ett högre pris än vad de vanliga Ansitrus sp. har. En L-183 http://www.planetcatfish.com/catelog...species_id=221 som har en storlek på ca 4 cm ligger på runt 150-200:-/st. En riktigt skitsnygg mal som tyvärr får färre tydliga prickar ju större de blir, men de vita fenkanterna är kvar.
          Har själv några stycken vuxna här hemma men ser dem väldigt sällan...
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • pontulf
            • November 2007
            • 480

            #20
            Får du några avkommor på dessa? 150-200 :- då borde väl få ganska mycket för dom om man skulle sälja till en kunnig djuraffär som är kunnig

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              #21
              Nope, men jag har inte försökt så mycket heller.
              De ska ha lite mer arbete bakom för att komma i lek, surt, mjukt vatten och jag känner nog inte riktigt för det arbetet just nu.
              Men snygga är de!
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • pontulf
                • November 2007
                • 480

                #22
                Du har inte lite bilder på dom?

                Kommentar

                Arbetssätt...