Lek?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Pickles
    svarade
    Gibbiceps är nog väldigt, väldigt svårodlade och kräver rejäla tankar kan jag tänka mig. Kör på mindre malar du! Det finns gott om varianter som inte är så vanliga men ändå relativt lättlekta.
    Någon som har mer koll får komma med exempel.
    Jag tar en öl så länge! ; )

    Lämna en kommentar:


  • danne0301
    svarade
    Om du har ancistrus vad menar du då med 'riktiga' ancistrusen?

    Lämna en kommentar:


  • Constantine
    svarade
    Ursprungligen postat av august1996
    50lappen??? har kostar dom små 89 dom över 4 cm 120r
    Du får nog kolla runt lite mer, billigaste jag har hittat var 19kr (hornbach) fast då var de små, de dyraste vuxna jag har sett är på Zoogiganten och de låg på 109kr st

    Lämna en kommentar:


  • pontulf
    svarade
    Jag har ancistrus, gillar inte ha för vanliga fiskar. Kan segelfenspleco föröka sig i akvarium?

    Lämna en kommentar:


  • august1996
    svarade
    Ursprungligen postat av danne0301
    Ancistrus är nog den vanligaste malen du hittar i butik, runt en 50-lapp kanske de kostar. Tror knappt jag varit inne i en butik som inte haft några

    50lappen??? har kostar dom små 89 dom över 4 cm 120r

    Lämna en kommentar:


  • danne0301
    svarade
    Ancistrus är nog den vanligaste malen du hittar i butik, runt en 50-lapp kanske de kostar. Tror knappt jag varit inne i en butik som inte haft några

    Lämna en kommentar:


  • pontulf
    startade ett ämne Lek?

    Lek?

    Jag skulle vilja ha någon L-mal som leker ungefär lika lätt som ancistrus.
    Det skulle vara en sådär vanlig fisk, bästa vore ju att få tag i den "riktiga" ancistrusen. Vad ligger dessa i pris ungefär?

    Sen en fråga till är fall segelfenspleco förökar sig i akvarium. Har läst i någon stans att det bara finns hanar att få tag i?
    Det ska hälst vara en L-mal men tips på andra malar är bra med.

    Mvh
Arbetssätt...