Pterophyllum scalare "redback" ??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    #46
    Haha ja kaxiga är de. Som Anders skrevo ovan så gick jag förbi karet där de hade smått. JAg hörde en duns o fann hannen på golvet han hade hoppat efter mig. det blev ett fall på ca två meter då detta karet var högst uppoch jag tänkte där gick han.. Men jag stoppade tillbaka honom i karet o han sjönk till botten som en sten.
    Var sedan borta i ett annat kar ca 10 minuter innan jag tänkte att jag måste titta till honom igen.
    Men när jag kom fram så var han lika ilsken som vanligt och skulle på mig igen.
    Härlig film förresten Max
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      #47
      Ursprungligen postat av kaj.p
      Haha ja kaxiga är de. Som Anders skrevo ovan så gick jag förbi karet där de hade smått. JAg hörde en duns o fann hannen på golvet han hade hoppat efter mig. det blev ett fall på ca två meter då detta karet var högst uppoch jag tänkte där gick han.. Men jag stoppade tillbaka honom i karet o han sjönk till botten som en sten.
      Var sedan borta i ett annat kar ca 10 minuter innan jag tänkte att jag måste titta till honom igen.
      Men när jag kom fram så var han lika ilsken som vanligt och skulle på mig igen.
      Härlig film förresten Max
      It runs in the (Scalare)-family!
      Paret på filmen (du kollade i HD-kvalitet, va?) är det andra paret som bildats. Hanen i det paret som bildades först (skall slänga in lite filmer på dessa i 600-tråden - så att denna tråden får vara ifred) blir så förbannad att han hoppar rätt upp i täckglaset när man sätter sig för att kolla. Skall flytta det paret till en kub inom kort!

      Kommentar

      Arbetssätt...