Cryptoheros spilurus, går den att få tag i?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    #31
    Ursprungligen postat av Animaniac
    Ok, inga spilurus, eller ens amerikanska ciklider, men eftersom Mats redan har lagt upp en film på Nanochromis så kan ju jag visa paret som fick följa med hem från Nol
    Jättefina! Där ser det ju ut att vara cooking redan! Härligt!

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #32
      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
      Jättefina! Där ser det ju ut att vara cooking redan! Härligt!
      Ja, de satte igång med en gång De hamnade i kuben, så flaggorna får vänta lite.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Mathias Nilsson
        • July 2011
        • 6552

        #33
        Cryptoheros spilurus, går den att få tag i?

        Kom och besök mig, fanns tio femton stycken inne på Pets
        http://mathiasaquariums.blogspot.se/

        "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #34
          Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
          Kom och besök mig, fanns tio femton stycken inne på Pets
          Hehe, ja, det vore trevligt. Men det är ju en bit att åka...
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #35
            Ingen i närheten som har lust att samåka till Nol om nå´n vecka eller så? :o)
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Majkie88
              • August 2012
              • 215

              #36
              Ursprungligen postat av Animaniac
              Ingen i närheten som har lust att samåka till Nol om nå´n vecka eller så? :o)
              Hade jag gärna gjort det, men bor ju på andra hållet får la ses där annars och härja galet i metropolen NOL

              Kommentar

              • Charliena
                • September 2011
                • 300

                #37
                Jag vill faktiskt åka till Nol ;o Men Zoopet Väst ska ju dit 27 oktober ett gäng.

                Kommentar

                • Shepard

                  • March 2003
                  • 13992

                  #38
                  Är bara inte särskilt pigg på att åka dit ensam igen, då jag har uselt lokalsinne, och dåligt minne om hur man skulle köra Men hade det inte varit för vägarbetena, så hade det säkert gått bättre. Vill inte vänta för länge, eftersom jag inte vill att de ska ta slut. Han sa att risken finns att särskilt en sort som han skulle få in om nå´n vecka, och som jag väldigt gärna vill ha, kunde gå åt rätt fort.
                  "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                  Min profil
                  Mitt galleri

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    #39
                    Ursprungligen postat av Majkie88
                    Hade jag gärna gjort det, men bor ju på andra hållet får la ses där annars och härja galet i metropolen NOL
                    Apropå inget, såg du att jag lagt in bilder på malen, du skrev ju i den tråden?
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    • Majkie88
                      • August 2012
                      • 215

                      #40
                      Ursprungligen postat av Animaniac
                      Apropå inget, såg du att jag lagt in bilder på malen, du skrev ju i den tråden?
                      Nu vet jag inte riktigt vilken tråd vi snackar om? Lr vilken mal

                      Kommentar

                      • Shepard

                        • March 2003
                        • 13992

                        #41
                        Ursprungligen postat av Majkie88
                        Nu vet jag inte riktigt vilken tråd vi snackar om? Lr vilken mal
                        Min tråd om den gula Ancistrusen med en svart fläck på sidan
                        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                        Min profil
                        Mitt galleri

                        Kommentar

                        • Shepard

                          • March 2003
                          • 13992

                          #42
                          Misstänker förresten att taeniatusarna har lekt. Båda for runt akvariet från första stund, fram till förut ikväll, då honan helt plötsligt var borta, och hanen höll sig också mer i skymundan.
                          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                          Min profil
                          Mitt galleri

                          Kommentar

                          • Majkie88
                            • August 2012
                            • 215

                            #43
                            Hittade tråden
                            och håller tummarna för en lyckad lek

                            Kommentar

                            • Shepard

                              • March 2003
                              • 13992

                              #44
                              Tack Ingen taeniatuslek vad det verkar, honan var framme idag igen, och såg fortfarande rätt rund ut.
                              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                              Min profil
                              Mitt galleri

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                #45
                                Gjorde en fuling förut, och lyfte på en rot, och där fanns en rätt ansenlig mängd ägg Hehe, börjar kännas lite OT att skriva om mina taeniatus här, men tror ju knappast att nå´n är tillräckligt intresserad så att det är nå´n mening att starta en ny tråd om dem.

                                Får väl se det så här: tråden började som en tråd om huruvida spilurus går att få tag på ---> Kent i Nol skulle få in spilurus, men hade inga just då ---> men däremot hade han Pelvicachromis taeniatus, som jag köpte ett par av... Alltså hör det ihop, om än vagt
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...