Vilken hantel?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #16
    Nej, om den som är på bild på ciklid.orglänken (en av dem är ju samma som här på zoopet) är severus, så är mina definitivt inte severus, men ändå påstådda munruvare. Antar att jag inte kommer att veta säkert förrän jag fått ut ett par, som leker. Funderar på att åka dit imorr´n och köpa två till.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • DaRe

      • June 2009
      • 2227

      #17
      Spännande, det vore intressant att följa.
      Checking out...

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Ja, få se om det blir nå´t par, man kan ju hoppas.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #19
          Den största höll på med utgrävningar i ett hörn förut, och skyfflade sand. Han såg ensam ut dock, såg inte ut som om nå´n av de andra visade nå´t intresse för vad han höll på med. Nu har jag köpt två till, om jag ser rätt bör jag nu ha två hanar och fyra honor.

          Missuppfattade honom i butiken, det var inte han som odlat dem som kom med dem, han som kom med dem trodde de var munruvande, men han visste inte. Jaja, får se vad som händer, om det blir nå´n lek.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • DaRe

            • June 2009
            • 2227

            #20
            Om det är notatus tycker jag det vore kul har inte sett dem så mycket i handeln. En hel del red shoulder finns. Har själv ett par av dessa läckerbitar.
            Checking out...

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #21
              Har för mig att butiken jag köpte dessa i har haft små notatus innan. Men som sagt, tycker de liknar en blandning mellan notatus (prickarna) och efasciatus (de röda bukfenorna och analfenan).
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              Arbetssätt...