Jag har nyligen startat upp ett 300 liters som enl min plan var tänkt för Tanganyika ciklider men helt plötsligt slog det mig att när jag kollar runt efter vilka fiskar jag skall ha så letar jag mycket efter hur färgranna dom är och du kan man ju undra varför jag inte väljer Malawi istället? Där finns ju hur många färgglada fiskar som helst.
Så min fråga är igentligen vad finns det i övrigt för skillnader? Jag menar med tanke på cirkulation mm mm? Är det mycket mer cirkulation som krävs för Malawi eller är det ungefär det samma? Gärna tips på hur pass kraftig cirkulation man skall ha.
Har lite problem med att få dit alla slangar och strilrör mm men kanske kan jag få in en cirkulationspump. Jag bifogar bilder ikväll dom ligger på datorn hemma.
Så alla synpunkter på vad jag skall välja tas tacksamt emot.
Så min fråga är igentligen vad finns det i övrigt för skillnader? Jag menar med tanke på cirkulation mm mm? Är det mycket mer cirkulation som krävs för Malawi eller är det ungefär det samma? Gärna tips på hur pass kraftig cirkulation man skall ha.
Har lite problem med att få dit alla slangar och strilrör mm men kanske kan jag få in en cirkulationspump. Jag bifogar bilder ikväll dom ligger på datorn hemma.
Så alla synpunkter på vad jag skall välja tas tacksamt emot.
Kommentar