Parosphromenus linkei

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Panda+
    • May 2009
    • 14

    #31
    Mange tak.

    I Danmark kalder vi dem Elletræskogler. Kogler af Elletræ.

    Jeg bruger dem ikke så meget.

    Jeg bruger mest Ketapang og bananblade. Og selvfølgelig blade af egetræer. Elletræskogler bruger jeg kun når jeg hurtig vil sænke pH til under 5. Elletræskogler farver meget.

    Jeg bruger aldrig sphagnum (torv). Det farver også for meget og er for besværligt at arbejde med. Specielt når man skal fange yngel op af akvariet.
    pandaplus.dk
    parosphromenus.pandaplus.dk

    Kommentar

    • c90368

      • September 2006
      • 5973

      #32
      Ursprungligen postat av Panda+
      Mange tak.

      I Danmark kalder vi dem Elletræskogler. Kogler af Elletræ.

      Jeg bruger dem ikke så meget.

      Jeg bruger mest Ketapang og bananblade. Og selvfølgelig blade af egetræer. Elletræskogler bruger jeg kun når jeg hurtig vil sænke pH til under 5. Elletræskogler farver meget.

      Jeg bruger aldrig sphagnum (torv). Det farver også for meget og er for besværligt at arbejde med. Specielt når man skal fange yngel op af akvariet.
      Välkommen!

      Jag är en liten smygare när det gäller praktguramis. Jag är just nu i den fas att jag söker nya utmaningar och ju mer kunskap man kan få i ett ämne dessto större chans att man fastnar!
      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
      http://www.youtube.com/user/c90368
      /Maths

      Kommentar

      • Estetfjortiz
        • March 2009
        • 365

        #33
        har två Lakritsguramis och jag tycker de är helsköna fiskar De åker omkring som i sin egen lilla värld och fillosoferar och kikar vad snäckorna som går i samma kar sysslar med. Inte alls så skygga, men inte håller de sig framme vid rutan heller.
        HETER NU MERA UNDERVATTEN!

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          #34
          två år gammal tråd......


          .
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          • legob
            • May 2007
            • 642

            #35
            Ursprungligen postat av Estetfjortiz
            har två Lakritsguramis och jag tycker de är helsköna fiskar De åker omkring som i sin egen lilla värld och fillosoferar och kikar vad snäckorna som går i samma kar sysslar med. Inte alls så skygga, men inte håller de sig framme vid rutan heller.
            Vilken art kan det vara?

            Kommentar

            Arbetssätt...