Fiskar spårlöst borta

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lenita V-ås
    • March 2009
    • 34

    #61
    Ursprungligen postat av Markus1984
    Vill bara tillägga att både Tommy på Royal Zoo och Assar på Zoo Hoo är duktiga och erfarna akvarister, jag handlar av båda två...

    Skönt att du hittade fiskarna och löste problemet

    viva la västerås
    Ja, det känns verkligen som att Tommy hade kanonkoll på vilka fiskar jag skulle köpa och Assar hade koll på vart den tog vägen sen. Det är ju helt klart kanonbra butiker båda två. Assar är ju dock lite mera pratglad

    Kommentar

    • Marisch
      • June 2006
      • 370

      #62
      Royal Zoo har jag varit på men inte på Zoo Hoo. Jag bor i Eskilstuna. Är Zoo Hoo så pass bra att det är värt att åka och kika där? Alltid kul att se nåt nytt.
      720 liter160 liter102 liter54 liter

      Kommentar

      • Markus1984
        • November 2008
        • 2606

        #63
        Ursprungligen postat av Marisch
        Royal Zoo har jag varit på men inte på Zoo Hoo. Jag bor i Eskilstuna. Är Zoo Hoo så pass bra att det är värt att åka och kika där? Alltid kul att se nåt nytt.
        Zoo Hoo och Royal Zoo är båda värda att besöka, dom har olika utbud av fisk och växter m.m(detta är något dom kommit överens om tror jag)

        Zoo Hoo brukar ha lite mer speciella fiskar tycker jag, ganska mycket dvärgciklider och sånt man inte ser så ofta.

        Och ja, Tommy får man prata på lite med för att han ska komma igång...
        Medlem i Västerås Akvarieförening www.vaaf.se!

        Kommentar

        • Galne-Gurra
          • April 2008
          • 1080

          #64
          Ursprungligen postat av Marisch
          Royal Zoo har jag varit på men inte på Zoo Hoo. Jag bor i Eskilstuna. Är Zoo Hoo så pass bra att det är värt att åka och kika där? Alltid kul att se nåt nytt.
          Kan verkligen rekomendera ZooHoo,men du har ganska nära till Köping Zoo en butik i samma kaliber som ZooHoo
          http://web.telia.com/~u22310064/index.html

          Kommentar

          • Marisch
            • June 2006
            • 370

            #65
            Ursprungligen postat av Galne-Gurra
            Kan verkligen rekomendera ZooHoo,men du har ganska nära till Köping Zoo en butik i samma kaliber som ZooHoo
            Jamen de e ju taget! Blir TVÅ resor då. En till Västerås och en till Köping.
            720 liter160 liter102 liter54 liter

            Kommentar

            • BriljantTetra
              • January 2008
              • 45

              #66
              Ursprungligen postat av Lenita V-ås

              ...Någon som varit med om liknande? Jag hade mycket akvarium när jag var barn/tonåring och har haft Svensson-fisk även då, men aldrig varit med om liknande... då var det mer att de naggade i fenorna och liknande.

              Tips och råd mottages varmt!
              Har inte läst allas svar, men en av mina diamantetror har försvunnit spårlöst, och det lustiga är att jag bara hade då diamt tetror och fantom tetror.

              Kommentar

              • Lenita V-ås
                • March 2009
                • 34

                #67
                Ursprungligen postat av BriljantTetra
                Har inte läst allas svar, men en av mina diamantetror har försvunnit spårlöst, och det lustiga är att jag bara hade då diamt tetror och fantom tetror.
                Med min erfarenhet nu så skulle jag topsa dig om att titta i filtret =)

                Kommentar

                Arbetssätt...