Ammovec

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sakura
    • January 2009
    • 34

    #31
    Ursprungligen postat av Narii
    Undrar om de finns ett forum för troll? Undrar om dom har nån topp10 lista där dom skriver vilka forum som är bäst att trolla i? Överdrivet många troll här på zoopet.
    Ursprungligen postat av Bowman
    Herregud, nu verkar det var ett helt koppel med troll. dvs en användare med massa användar id:n..

    Vad gör admin?
    Detta som ni bedriver här är häxjakt och om det är någon här som ska stämplas med trollstämpeln så är det ni två.

    Jag undrar också vad admin gör när han låter er hållas och förlöjliga nya medlemmar på detta sättet !
    Omtanke om djuren är intimtförknippad med god karaktär; och jag kan försäkra att den som är grym mot djur inte kan vara en godmänniska. När en människa bryr sig om alla levande varelser, då och endast då är hon ädel." /Buddha

    Kommentar

    • Bowman
      • December 2008
      • 1318

      #32
      Ursprungligen postat av Sakura
      Detta som ni bedriver här är häxjakt och om det är någon här som ska stämplas med trollstämpeln så är det ni två.

      Jag undrar också vad admin gör när han låter er hållas och förlöjliga nya medlemmar på detta sättet !
      Jag pratade faktiskt lite med "Karinfredholm" och det verkar ju som att det inte är så illa som man trodde.

      Så sorry fösen om du nu faktiskt är en 12 grabb. Och fy på mig för mina påhopp.

      Kommentar

      • JojjeN
        • June 2008
        • 3567

        #33
        In your face Narii, hoppas du har dåligt samvete! Jag sa ju att man inte ska tro det värsta om folk när man ser dom, och du sa bara "men jojjen tror ju på allting..."
        Tillbaks efter paus.

        Kommentar

        • Guest

          #34
          Jojjen du gör ju de.
          Och svar nej, ja har inte dåligt samvete. Vrf skulle ja ha de? Har de kommit nåra bevis på att han inte är troll?
          Senast redigerad av Gäst; 30 January 2009, 20:22.

          Kommentar

          • åheim
            • April 2006
            • 13137

            #35
            Ursprungligen postat av ljung
            Nån skillnad borde det väll rimligen vare på nitrivec och ammovec annars blir det ju bara extra kostnader för Sera att trycka olika flaskor ettiketter osv då priserna är rätt likvärdiga
            Ja skillnaden är att ammovec eliminerar ammoniak som är en överhängande risk vid högt ph medans nitrivec koncentrerar sig på nitriten enbart!
            Viva Leo Buscaglia

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              #36
              Sluta tjata om troll. Anser man att någon är ett "troll" så svara inte - om man själv börjar tjata om att någon är ett trioll så är man enligt min mening precis lika mycket troll själv.

              Anser man att någon är ett "troll" så anmäl till admin och admin vidtar lämpliga åtgärder om så behövs.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • L-mal
                • January 2009
                • 4

                #37
                Jag är Fösens mamma om någon undrar.
                Har skapat en profil enbart för jag vill veta vad han höll på med och för att se vilket bemötande min son får här och vad han skriver om.
                Tänk på att han är 12 år.
                Jag är själv akvarist och L-mals odlare.
                /Annika

                Kommentar

                • Fösen
                  • January 2009
                  • 383

                  #38
                  Ursprungligen postat av L-mal
                  Jag är Fösens mamma om någon undrar.
                  Har skapat en profil enbart för jag vill veta vad han höll på med och för att se vilket bemötande min son får här och vad han skriver om.
                  Tänk på att han är 12 år.
                  Jag är själv akvarist och L-mals odlare.
                  /Annika
                  Ok nu överdriver du du är ingen precis L-mals odlare du har bara odlat ancistrus 1 gång och lyckats Men eh du/vi håller ju på med L-134 och Golden Nugget också hoppas på lek

                  Kommentar

                  • Fösen
                    • January 2009
                    • 383

                    #39
                    Ursprungligen postat av Fösen
                    Ok nu överdriver du du är ingen precis L-mals odlare du har bara odlat ancistrus 1 gång och lyckats Men eh du/vi håller ju på med L-134 och Golden Nugget också hoppas på lek
                    Men vi har ändå många många många akvarium vi odlar i.

                    Kommentar

                    • Fösen
                      • January 2009
                      • 383

                      #40
                      Ursprungligen postat av Narii
                      Undrar om de finns ett forum för troll? Undrar om dom har nån topp10 lista där dom skriver vilka forum som är bäst att trolla i? Överdrivet många troll här på zoopet.
                      Sluta tjata du låter för f*n som en 80-årig kärring.

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        #41
                        Ursprungligen postat av Fösen
                        Sluta tjata du låter för f*n som en 80-årig kärring.
                        Och du beter dig som en 8-åring.
                        Narii skrev sitt inlägg för 5 veckor sedan och fick då kritik för det.
                        Skärpning krävs på alla håll - låser nu tråden
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        Arbetssätt...