Verkligen robusta tvärstag det kan nog behövas.Hur gör du med fuktan som bildas nu när du kör utan täckglas Kjell eller du har nån slags fläkt som suger hela tiden.
MaxB, jag kanske är gammalmodig av mig, men vad har julsånger med Kjells projekt att göra ? Är det inte bättre att starta en egen tråd om detta,
Jag kommer att följa den med största intresse. Jag skall börja öva på basgångar säger Guy som just nu lkyssnar på en superbasist, Jack Bruce i Cream
MaxB, jag kanske är gammalmodig av mig, men vad har julsånger med Kjells projekt att göra ? Är det inte bättre att starta en egen tråd om detta,
Jag kommer att följa den med största intresse. Jag skall börja öva på basgångar säger Guy som just nu lkyssnar på en superbasist, Jack Bruce i Cream
Det får bli beskrivande sånger istället för foton
Är det för övrigt inte någon som hunnit få tillbaka fotona som lämnades in för kopiering
Nån gång i en avlägsen framtid har jag lärt mig att spela Hej Tomtegubbar på säckpipa, då kan ni få skråla den sången hela bunten medans jag står och blåser i min yl-påse.
Sen vete fan om jag tänker dricka ur någon sump, men så är jag kräsen med sånt... Men jag kan titta på när ni andra gör det.
Blir det simtävling i Kjells balja sen, när alla är fulla som sälar på nitrit och filtergojs?
Nu får du spela in den låten MaxB, med fullt gitarrsolo, fuzzbox och whawhapedal. Hitta lämplig sångare/sångerska så blir det en hitt - kör lite åt Black Ingvarhållet
Edit: Black Ingvar - en sorgligt bortglömd storhet från Göteborg.
MVH Lasse
Haha jag sitter redan och spinner på fler Zoopet-Christmas-Carols...
Black Ingvars ja... Faktum är att dom håller på fortfarande - inte lika mycket och intensivt som förr, men ändå.
Jag brukar vara gitarr-stand in i Black Ingvars, åt "odågan" Tengby, när han får för sig att dubbelboka sig på andra speljobb - typ Lundell och sådana boys...
Det är ett formidabelt kul gäng att lira och umgås med!
Fuzzpedalen och wah-wah-pedalen är framplockad! Undrar om inte Guy Palm skall få damma av sin Hagströmbas och lägga ett par sköna basgångar också...?
Senast redigerad av Mats Bryzell; 20 December 2007, 17:32.
Lämna en kommentar: