Kjells akvarier

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• drd
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Jepp, i det närmaste, men nu är jag fullt upptagen med att översätta en bok så det blir ingen tid alls över för fotande.

Hoppas det går att välja denna som pris i kommande fototävlingar då jag har alla andra i btn serien

Lämna en kommentar:

• Patrik Steen
    svarade
    Verkligen robusta tvärstag det kan nog behövas.Hur gör du med fuktan som bildas nu när du kör utan täckglas Kjell eller du har nån slags fläkt som suger hela tiden.

Lämna en kommentar:

• Guy Palm
    svarade
    Här kommer en 1:a bild där ni kan se storleken på karet. Inte alls det lättaste att fotografera i det utrymmet med en massa folk i rörelse
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av MaxB
    Jag fick ett mejl från Photo-(not-so)-Quick och dom sa att vissa av bilderna faktiskt rörde på sig...
    Skall inte DET bli spännande... så säg?
    Jepp väldigt spännande

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Guy Palm
    MaxB, jag kanske är gammalmodig av mig, men vad har julsånger med Kjells projekt att göra ? Är det inte bättre att starta en egen tråd om detta,
    Jag kommer att följa den med största intresse. Jag skall börja öva på basgångar säger Guy som just nu lkyssnar på en superbasist, Jack Bruce i Cream

Jack is the Man, Guy... Dude!

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ähuuumm, klart som Kjelles 3 000-liters-kars-vatten kan man starta en ny tråd med lite roliga julsånger...

Jag fick ett mejl från Photo-(not-so)-Quick och dom sa att vissa av bilderna faktiskt rörde på sig...
    Skall inte DET bli spännande... så säg?

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av Guy Palm
    MaxB, jag kanske är gammalmodig av mig, men vad har julsånger med Kjells projekt att göra ? Är det inte bättre att starta en egen tråd om detta,
    Jag kommer att följa den med största intresse. Jag skall börja öva på basgångar säger Guy som just nu lkyssnar på en superbasist, Jack Bruce i Cream
    Det får bli beskrivande sånger istället för foton
    Är det för övrigt inte någon som hunnit få tillbaka fotona som lämnades in för kopiering

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Fantastiska sånger du får ihop MaxB

Lämna en kommentar:

• Guy Palm
    svarade

Lämna en kommentar:

• Raskens
    svarade
    Mycket bra
    Agneta

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av axeisi
    när kommer bilderna då ::

Vi kan sjunga så länge...

En julsång till

Nu kläckas tusen Julle-ägg
    Melodi: Nu tändas tusen juleljus

Nu kläckas tusen Julle-ägg
    I grottans mörka bo
    Och Tomten med Ancistrus-skägg
    Får ingen lugn och ro

O´ över siliconets fog
    Hörs Zoopet skrika; Ack!
    Att dämpa Herren Kjelles stön
    När kameralinsen sprack

Jo, bilder kommer säkert snart
    När Tomten har gjort sitt
    Det kommer att bli underbart
    När Zoopet får en titt

Ja, tetror där i hundratal
    Syns simma fram och bak
    En Dvärgciklid och Pansarmal
    Har Kjelle valt med smak

Lämna en kommentar:

• petnym
    svarade
    Jag tycker nog att Kjell borde behöva en timmes paus i allt skrivande...

Lämna en kommentar:

• axeisi
    svarade
    när kommer bilderna då ::

Lämna en kommentar:

• Trollsvans
    svarade
    Nån gång i en avlägsen framtid har jag lärt mig att spela Hej Tomtegubbar på säckpipa, då kan ni få skråla den sången hela bunten medans jag står och blåser i min yl-påse.

Sen vete fan om jag tänker dricka ur någon sump, men så är jag kräsen med sånt... Men jag kan titta på när ni andra gör det.
    Blir det simtävling i Kjells balja sen, när alla är fulla som sälar på nitrit och filtergojs?

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Lasse
    Nu får du spela in den låten MaxB, med fullt gitarrsolo, fuzzbox och whawhapedal. Hitta lämplig sångare/sångerska så blir det en hitt - kör lite åt Black Ingvarhållet

Edit: Black Ingvar - en sorgligt bortglömd storhet från Göteborg.

MVH Lasse

Haha jag sitter redan och spinner på fler Zoopet-Christmas-Carols...

Black Ingvars ja... Faktum är att dom håller på fortfarande - inte lika mycket och intensivt som förr, men ändå.
    Jag brukar vara gitarr-stand in i Black Ingvars, åt "odågan" Tengby, när han får för sig att dubbelboka sig på andra speljobb - typ Lundell och sådana boys...
    Det är ett formidabelt kul gäng att lira och umgås med!

Fuzzpedalen och wah-wah-pedalen är framplockad! Undrar om inte Guy Palm skall få damma av sin Hagströmbas och lägga ett par sköna basgångar också...?
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 20 December 2007, 17:32.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...