Kjells akvarier
Kollaps
X
-
Jag vill ha mera bilder! :-) Av det lilla jag såg på bilderna så verkar du fått till det riktigt bra! Jag vill få inspiration! Jag har kommit igång med mitt projekt vardagsrum. Tapeterna är borta, så det återstår en hel del jobb med spackel etc..Lämna en kommentar:
-
Nja, förtvivlat är jag inte. Har beställt ett 325 liter för några månader sen och det har fortfarande inte kommit så jag är van att vänta
Blir ju desto mer kul att se bilderna när dom äntligen kommer!Lämna en kommentar:
-
Det sista jag hörde nu var att filmlabbet möjligtvis får iväg bilderna på torsdag - GBG på fredag och så skall de skannas in - nja julafton blir det nog, kanske tidigt men det dröjer nog så länge ändå. Förstår din förtvivlan Kjaer men det är så med det moderna samhället - krånglar det så krånglar det.
MVH LasseLämna en kommentar:
-
Jag medJag kommer att lämna zoopet i protest om du inte fixar fram bilder lite snabbt! Hmm... Det var kanske inte något effektivt hot
Eller kanske är det så att du inte har haft råd at köpa några fiskar än och har mutat västgänget med pepparkakor för att dom inte ska säga nått...
(ovanstående är et skämt om någon inte skulle förstå det)Lämna en kommentar:
-
Detta kommer att vara fixat till nästa ZoopetvästträffLämna en kommentar:
-
Jo det stämmer med strålningen. EMF värdet var på 0,64 µT (MicroTesla) vilket slår ut all digital utrustning.Lämna en kommentar:
-
Anar jag en konspiration här?! Det kan ju inte vara möjligt att det inte gick att fota karet pga strålning?!Lämna en kommentar:
-
-
En liten fråga Kjell vad gör du med all fukt som bildas och om du nu inte har täckglas så måste det vara en del.Lämna en kommentar:
-
-
Kjell, en liten film vore jättetrevligt
En sådan där film med trevlig musik som man kan stoppa in i dvd'n och så har man ett eget stort akvarium i sitt vardagsrum, lite så tänker jag
Fast jag nöjer mig med ett helt vanligt videoklipp, faktiskt.
Någon kanske råkar ha en videokamera som kan spela in med bra kvalité?Lämna en kommentar:
-
Imponerande. Man ser ju inte så mycket av akvariet men man får en uppfattning om storleken. Arrangemanget runt och ovanför akvariet är smakfullt (liknar slimline). Det är förmodligen första (och kanske sista) gången i mitt långa liv som jag önskar att jag bodde i södra Sverige i stället för södra Finland.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: