Jag får också tacka Kjell med fru och alla västingar för en väldigt trevlig dag ... och akvariet, ja vad ska man säga! Jag är helt mållös över dess prakt...
Imponerande. Man ser ju inte så mycket av akvariet men man får en uppfattning om storleken. Arrangemanget runt och ovanför akvariet är smakfullt (liknar slimline). Det är förmodligen första (och kanske sista) gången i mitt långa liv som jag önskar att jag bodde i södra Sverige i stället för södra Finland.
Kjell, en liten film vore jättetrevligt
En sådan där film med trevlig musik som man kan stoppa in i dvd'n och så har man ett eget stort akvarium i sitt vardagsrum, lite så tänker jag
Fast jag nöjer mig med ett helt vanligt videoklipp, faktiskt.
Någon kanske råkar ha en videokamera som kan spela in med bra kvalité?
Dem bilderna kan inte ha kommit ifrån Kjell i alla fall,det tog man redan i det sista av dem
Jodå bilderna är från glöggträffen men det var Kjells fru (Hjördis) som hade arrangerat vimplarna. Elfsborgs vimpel slokade mycket och kom inte med på bild
Jodå bilderna är från glöggträffen men det var Kjells fru (Hjördis) som hade arrangerat vimplarna. Elfsborgs vimpel slokade mycket och kom inte med på bild
Jo det stämmer med strålningen. EMF värdet var på 0,64 µT (MicroTesla) vilket slår ut all digital utrustning.
Men som jag sa - jag har ju ränkt att sätta upp ett svart skynke i taket som man kan rulla ner framför belysningen när man skall fota.
Detta kommer att vara fixat till nästa Zoopetvästträff
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Jag med Jag kommer att lämna zoopet i protest om du inte fixar fram bilder lite snabbt! Hmm... Det var kanske inte något effektivt hot
Eller kanske är det så att du inte har haft råd at köpa några fiskar än och har mutat västgänget med pepparkakor för att dom inte ska säga nått...
(ovanstående är et skämt om någon inte skulle förstå det)
Det sista jag hörde nu var att filmlabbet möjligtvis får iväg bilderna på torsdag - GBG på fredag och så skall de skannas in - nja julafton blir det nog, kanske tidigt men det dröjer nog så länge ändå. Förstår din förtvivlan Kjaer men det är så med det moderna samhället - krånglar det så krånglar det.
Jag vill ha mera bilder! :-) Av det lilla jag såg på bilderna så verkar du fått till det riktigt bra! Jag vill få inspiration! Jag har kommit igång med mitt projekt vardagsrum. Tapeterna är borta, så det återstår en hel del jobb med spackel etc..
Kommentar