Kjells akvarier
Kollaps
X
-
-
jag skulle vilja se den som lyckas blanda tanganyika med discus och få de funka.Lämna en kommentar:
-
Jodå om man ser en död fisk så finns det långa håvar inga större problem.
Översättningen är klar, men det finns annat som man skjutit upp eftersom man haft häcken full med boken en tid. Så det är mycket annat som eftersatts under tiden som jag får ta itu med nu.
Fler rapporter om det stora akvariet kommer - men det lär nog dröja ytterligare några veckor innan jag hinner skaffa lite fler fiskar.Lämna en kommentar:
-
Jodå om man ser en död fisk så finns det långa håvar inga större problem.
Översättningen är klar, men det finns annat som man skjutit upp eftersom man haft häcken full med boken en tid. Så det är mycket annat som eftersatts under tiden som jag får ta itu med nu.
Fler rapporter om det stora akvariet kommer - men det lär nog dröja ytterligare några veckor innan jag hinner skaffa lite fler fiskar.Lämna en kommentar:
-
Speciellt nu när han håller på med översättningsarbetet med en ny bok.....eller har jag fel Kjell?
Sedan om det ändå hade varit så att han haft ett gäng med diskus i karet så hade det ju alltid funnits möjlighet att ha en LÅNG håv, eller hur?Lämna en kommentar:
-
Joo jag har tänkt på en sak. Om enskulle
och lägga sig i ett hör av
blir det inte till att ta på sig
och simma i för att få upp den?
Lämna en kommentar:
-
-
Vet inte riktigt vad som är normalt, men mina Apisto är i alla fall synnerligen aktiva och inte det minsta skygga och det är ju lite onormalt i alal fall. De flesta av dom ser man hela tiden men jag har inte en aning om hur många hanar resp. honor det finns (bryr mig inte heller så mycket). De verkar inte ha några fasta revir utan mest tillfälliga. Hnarna kan bråka lite ibland och flirtar ibland med brudarna.
Bågfenorna är betydligt skyggare, men de är ju också mycket mindre och de håller sig oftast gömda även om de på sistone ofta har kunnat ses framme i akvariet också.
Lägger in ett foto jag tog idag. Det är utan blixt så det är inte så skarpt och dessutom så är det en del reflexer men akvariet syns rätt hyfsat i alla fall.Lämna en kommentar:
-
Lägg upp den hos Goldmedlemmarnas akvarium sen, vore kul att se lite mer exakt varje art du har i det och när det uppdateras. Sen att överglänsa dom andras är ju bara bonusLämna en kommentar:
-
Kjell, du behöver uppdatera din profil, enligt den har du bara små odlingskar
Det står inget om några 3000 literLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: