Kjells akvarier
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
3000 liter visa har det bra .
Jag skulle ge jätte mycket för att kunna ha ett sådant litet prydnad i mitt hem.
Måste kostnaden, menar el ,vatten för en sådant vara ganska högt eller?
i allafal grymt balja även om den är inte färdigt en
måste bara fråga dom rötter som du beställde är dom vanliga akvarie rötter eller nån sort plast typ BTN ???Senast redigerad av jarecki68; 20 August 2007, 12:34.jareckiKommentar
-
Man kan aldrig veta för mycket, bara för lite.
Kommentar
-
3000 liter visa har det bra .
Jag skulle ge jätte mycket för att kunna ha ett sådant litet prydnad i mitt hem.
Måste kostnaden, menar el ,vatten för en sådant vara ganska högt eller?
i allafal grymt balja även om den är inte färdigt en
måste bara fråga dom rötter som du beställde är dom vanliga akvarie rötter eller nån sort plast typ BTN ???
Jodå - det kommer säkert att kosta en del - men det är ju min hobby och jag spelar inte moderatbandy eller andra dumheter utan lägger istället pengarna på denna hobby.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Rotstocken är fakstikt lika bred som akvariet är långt (ca. 270 cm) och den kommer att gå ända från bak- till framrutan i akvariet (ca 130 cm).Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Nej storsäljare lär den nog inte bli för den är bara tillverkad i ett exemplarAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Kors i jösse namn!!! Vilken rot alltså!
Det kommer att bli så mäktigt. Det skall bli oerhört spännande att se helheten i karet senare!Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentar