Malawi Projekt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jesper Broman
    • November 2012
    • 3445

    #16
    När det gäller andra sorters invånare i akvarier så har jag inte mycket till övers för den sortens sten. Men till malawi så passar det perfekt.
    Skitsnyggt!

    Kommentar

    • *Jörgen*
      • September 2014
      • 85

      #17
      Tack Jesper!
      Är nybörjare på Malawi så det blir nog lite ändringar. Kent i Nol tyckte att det skulle vara mer sten mellan rösena så det får ordnas när jag köper nästa sort med fisk som troligtvis blir en Viktoria ciklid. Har inte lagt märke till dessa förr men dom är riktigt fina.

      Kommentar

      • Jesper Broman
        • November 2012
        • 3445

        #18
        Ja sten kan man aldrig ha för mycket av!
        Kent har många olika fina viktoriaciklider

        Kommentar

        • *Jörgen*
          • September 2014
          • 85

          #19
          Köpte Pundamilia red flank i söndags och har väntat otåligt på att dom ska färga, så ikväll när jag kom hem började det komma fram en del fina färger. Då gäller det att vara snabb med kameran för dom poserar inte gärna. Blev en del kort med mobilen som jag tänkte dela med mig av här i tråden.

          Blir inte så bra kvalite med mobilkamera, men man får vara snabb när tillfälle ges
          Bifogade filer

          Kommentar

          • Jesper Broman
            • November 2012
            • 3445

            #20
            Dom var riktigt snygga!

            Jag svarar här istället. 54l funkar tills dom är 2-3cm och då är dom tillräckligt stora för att släppas ut i det stora akvariet med dina andra fiskar

            Kommentar

            • *Jörgen*
              • September 2014
              • 85

              #21
              Tack Jesper!

              Får nog bli spenderbyxorna i morgon och köpa ett Eheim kar och få i Saulosi honorna, för det är nog nära att det ska spottas nu.
              Kan vara roligt att se vad det blir av dom för hanen är riktigt grann.

              Kommentar

              • Jesper Broman
                • November 2012
                • 3445

                #22
                Ja det är alltid roligt att ta vara på yngel. Och det finns inget sötare än små malawiyngel

                Kommentar

                Arbetssätt...