Betongakvarium 4m³
Kollaps
X
-
-
Det har väl kanske inga rutiga skäl, men väl randiga, zebrarandiga, att cikliderna inte lekt, "betong" låter ju direkt basiskt, zebracilkiderna (med z, som i Zafir) vill väl ha det litet mer surt. Då tänker jag på "sydameriakzebrorna"
-Det var väl det "dåligaste" ordvitzandet jag kunde komma på att kontra med här.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Z_som_i_ZafirLämna en kommentar:
-
Snyggt bygge! ☺
Riktigt imponerad måste jag säga. Och i ett så stort akvarium så är det helt ok med plastväxter. Det syns inte lika tydligt att det är plast då det finns så mycket annat att se påLämna en kommentar:
-
Det har väl kanske inga rutiga skäl, men väl randiga, zebrarandiga, att cikliderna inte lekt, "betong" låter ju direkt basiskt, zebracilkiderna (med z, som i Zafir) vill väl ha det litet mer surt. Då tänker jag på "sydameriakzebrorna"
-Det var väl det "dåligaste" ordvitzandet jag kunde komma på att kontra med här.
Lämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar:
-
Nä, det var lite tunt i beställningslistorna när jag skulle ha fisk, så i brist på annat köpte jag lite "skräpfisk", som kanske lyckas etablera sig i stenröset och undgå att bli uppåtna senare.
Så nu simmar två par Zebraciklider där tillsammans med två Eldbukciklid, 17 leoparddanio, 12 Tigerbarber, 10 silverhajar några Ancistrus, en liten Gibbiceps och ett gäng Guppy.
Det enda konstiga är att Zebrorna inte lekt ännu, helt ofattbart.....Lämna en kommentar:
-
Du, jag har en vrå i källaren som inte används till något vettigt, el (trefas) och vatten samt avlopp finns indraget, även nära till murstocken, kan man boka tid??Lämna en kommentar:
-
Superfint. Är det tanganyika som gäller?
Skickat från min G8141 via Tapatalk
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: