720 liter Akvastabil
Kollaps
X
-
Jo, man skissar ju i skallen en hel del - och det skall nog bli fränt vad det lider!
Jag har ju totalt tappat akvariefeelingen nu när det inte är några omedelbara projekt i görningen.
540-T-karet puttrar på fint och det lilla SA-karet bubblar på i god stil, men inget egentligt händer - iallafall inte förrän "storkaret" sätts igång, och det är en stund kvar!
Lämna en kommentar:
-
-
-
det ska bli kul att se hur det blir när det är klart , det blir väl en grym setup som vanligt .Lämna en kommentar:
-
-
Det skall bli förjädra kul att kika på dina Altum sedan - får ta en liten tripp till Varberg känns det som!
Men, visst, 15 st. av vardera låter som en toppenplan!
Lämna en kommentar:
-
720 liter Akvastabil
. Kanske något att fundera över till ditt storkar sedan, 15 altum och lika många VF plattfiskar. Behöver inte vara så mycket mer än så
!
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Halloj Anders!
Härligt att höra att auktionen var bra, och att ni fick köpt lite grejsimojs.
Du, Mannen, läste jag rätt där för några inlägg sedan - att det vankas Altum i baljan hemma? 10 st. är ju ett bra antal.
Lämna en kommentar:
-
Hej!
Tänkte bara kolla om du är nöjd med akvastabil? Är det bra kvalité på grejerna? (funderar på att skaffa ett 720 med deras heltäckande T5 och bänk)Lämna en kommentar:
-
Glömde ju, köpte även en påse med 10 röda Riliräkor för 50:- som åkte i mitt lilla ungfödar-kar i vardagsrummet.
Lämna en kommentar:
-
Kanske det kanske....efter kalaset om det inte blir försent, tösen och pojken har fyllt år så det kommer lite gäster ikväll
.
Lämna en kommentar:
-
Vad kul att få veta vad ni har köpt, det måste se mäktigt ut i karet med tio bolivianer. Bilder senare kanske?
//IngerLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: