Soft-Chill? Det är för veklingar, kör som jag hard-chill i stället med typ tio grader och sjöstjärnor, plattfisk mm från västkusten.
147Liter Soft-Chill-Kar.
Kollaps
X
-
Kommentar
-
147Liter Soft-Chill-Kar.
Varför ser jag dig med en drink i näven och en cigarr i mungipan placerad i en klappstol på västkusten i november?
Fett soft att chilla vid vattnet
Ett sådant ord går tydligen att bruka inom fler områden, magistern lär nytt hela tidenI vår vill jag se inrättningen, jag är nyfiken
Kommentar
-
Sv: 147Liter Soft-Chill-Kar.
Fyllde du upp hela karet? Gör det annars vet du inte om det läcker.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
Tja... Inte vet jag, det lär väl hända när helvetet fryser, typ. Snarare i augusti, med håv, kastnät, hink, mjärdar och allt möjligt i den stilen strängt sysselsatt med att plocka upp nya innevånare till akvariet.Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummareKommentar
-
Sen kan du sätta utblåset på samma sida som insuget eller var du vill, bara att dra slang från pumpen ditViva Leo BuscagliaKommentar
-
MM men om man tänker vardera sida. Då sätter jag utblåset så de riktas mot rutan till istället för bakrunden, så tar jag rasterna nära plana delen på bakrundenKommentar
-
Sv: 147Liter Soft-Chill-Kar.
Jag har ju så se riktas mot varandra. Längs med bakgrunden. Kolla min tråd.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
Kommentar