Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariekällaren

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Så då har man tömt 3st 375liter och 2st 222L akvarium. På vatten då dessa ska få flytta till nya ägare. Så kommer dra ner på akvarium. Ett tag fram över och även på fisk. Då det blir som en lite paus då jag idag. Köpte mig en ställning och ett växt akvarium som ska hämtas i början av januari. Så hoppas då att man har lite bättre tänk och kan starta igång igen.

Kommentera

Detta blir det att jag hämtat
      har ju bara stått igång i ca 1 år. Såhär ju som nytt nästan.

Kommentera

Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
        Vad roligt med några nya sorter!
        Alltid roligt med nytt. Fast det ej var något udda så är det alltid roligt att följe deras upp växt

Kommentera

Missat dina problem, beklagar såklart, skönt att du verkar fått bukt med det och hyllan ser jättebra ut! Har lite funderingar kirng vad det är för LED-ljus du skrev om för ett tag sedan? Blev det bra?

Kommentera

Ursprungligen postat av Munin Visa inlägg
            Missat dina problem, beklagar såklart, skönt att du verkar fått bukt med det och hyllan ser jättebra ut! Har lite funderingar kirng vad det är för LED-ljus du skrev om för ett tag sedan? Blev det bra?
            Ja den led belysning jag använder blir grymt bra över mina odlingkar med corydoras. Ska även montera denna led belysning på ett kar på som har höjd på 50cm. Få man se hur det funkar.

Kommentera

Då var 3kar helt ner stängda och flyttats till ny ägare.. känns ändå lite skönt men några mindre akvarium ett tag . Men ändå kommer man nog att sakna alla större kar .

Kommentera

Sparar...
              X