Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

"Vattensamlingen"

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Fick en väldig inspiration till ett av de kommande karen. Malkaret, tänker ancistrus, corydoras, pleco, otocinclus, crossocheilus för malbesättningen & ett rejält gäng poropanchax normani, allt detta i en murrig miljö med rötter,
    löv, crypto, anubias & windelöv. Tänk så läckert med en maltank och så lyktögonen som ”glöder” o blått med sina ögon i det tefärgade vattnet
    ApeviaX
    Archocentrus multispinosus
    "Vattensamlingen"
    X-Aquatic

Kommentera

Snacka om grävmaskiner de små marunguensisarna. Vad säger ni tangakunniga. Är det honan som gräver eller kan det vara både hona och eller hane som gräver? Tänker om det är en ledtråd för att se könsfördelning?
      ApeviaX
      "Vattensamlingen"
      X-Aquatic

Kommentera

Sa ju det, innan jul. De var dock lite snabbare igång än jag trodde.

ApeviaX
        "Vattensamlingen"
        X-Aquatic

Kommentera

Totalkrasch i Juni, alla fiskarna i 960 tanken stendog. Dock innan värmeböljan. Min gissning är bukvattensot... Den tanken är sakta men säkert på G tillbaka och jag hoppas det har vänt åt rätt håll....

Något annat som är lite roligare och som så sakteliga börjar röra sig mot verklighet är denna:

Bifogade filer
          ApeviaX
          "Vattensamlingen"
          X-Aquatic

Kommentera

Ursprungligen postat av ApeviaX Visa inlägg
            Totalkrasch i Juni, alla fiskarna i 960 tanken stendog. Dock innan värmeböljan. Min gissning är bukvattensot... Den tanken är sakta men säkert på G tillbaka och jag hoppas det har vänt åt rätt håll....

Något annat som är lite roligare och som så sakteliga börjar röra sig mot verklighet är denna:
            Vad tråkigt med massdöd.
            Dock ser jag ingen film/klipp?
            Med vänlig hälsning Linda

Kommentera

Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inlägg

Vad tråkigt med massdöd.
              Dock ser jag ingen film/klipp?
              Ja det är kass, sådant man in råka ut för och rent faktiskt något jag varit förskonad mot. Så nya tag, ytterligare en erfarenhet. Mest synd om fisken.

Jag hade inte förnyat mitt goldmedlemskap, men nu finns bild ovan.
              ApeviaX
              "Vattensamlingen"
              X-Aquatic

Kommentera

Ursprungligen postat av ApeviaX Visa inlägg

Kan det ha varit förhöjda halter av metaller?

Kommentera

Sparar...
                X