Diskus & annat
Kollaps
X
-
Släpade hem 2 säckar blästersand från Jula. Borde räcka. Hade säkert räckt med en men de kostade ju typ inget.. -
-
Förresten woodlund, åkte du ända från Bodafors till Tony?Det är ju nära Vetlanda där jag växte upp.
Lämna en kommentar:
-
Låter kanon.. Sköter man bara sina vattenbyten så är diskus lika lätt som vilken annan fisk...Lämna en kommentar:
-
Jaså.Jag har fått för mig att han ALLTID har det dock.
Men ja man får ju boka möte nån gång. Det lär ju dröja innan det blir dags.
Först ska ju allting monteras, inredas, etc. Sen tänkte jag smygbörja såklart och skicka i corystimmet på 10 fiskar ungefär till en början. Ett av filtrena på (detta på 800l/h) som redan är inkört, men jag tänker smyga väldigt sakta och tänkte att Diskusarna är de sista fiskarna som får hoppa i så det är säkert för dom.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Ska komma fler bilder sen när jag fått Goldmedlemskapet, antagligen i början på nästa vecka.
Vet inte vilka diskus exakt än men det blir väl 6-8 st. Ska inhandlas hos Tonysdiskus i trollhättan.Lämna en kommentar:
-
Mitt lutar framåt, hade det lutat så man såg vatten linjen så hade jag oxå fixat till det.. Otroligt irriterande att se...
lycka till.. Vi vill gärna se mer bilder..
vilka diskus hade du tänkt? Vart köper du från?Lämna en kommentar:
-
-
så länge karet bara lutar antingen åt något håll eller hela karet lutar åt ett hörne är det lugnt.
Lämna en kommentar:
-
Jag kom på att jag ser ju för tjyven inte vattenytan, den gömmer sig ju bakom ramen nrä det är helt fyllt. Tur man är ointelligent.Lämna en kommentar:
-
Om du inte hade brytt dig som dessutom fått erfara helvetet i form av spricka så kan jag nog sova ganska lugnt med det också.
Skillnaden är ju 6 mm typ på en distans av 140~ cm. Det borde vara många kar som lutar litegrann på det viset.
Ville bara dubbelkolla med er som har lite bättre koll än jag.Tack för hjälpen!
Tror jag ska lyfta det lite lite lite i bakkanten dock, 3mm på 50cm syns mer än 3mm på 120cm. Jag har extremt bra ögonmått så jag stör mig på att jag kan se att vattenytan är "sne" även om det är jäkligt liteLämna en kommentar:
-
.
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Mitt 960 hade varit igång någon månad innan det sprack, så det händer oftast inte direkt.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: