Projekt vintermörker (utökad)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jesper Broman
    • November 2012
    • 3445

    Äckelsnyggt som vanligt!
    Hur orkar du med alla växtkar, jag tycker det är lagom med att hålla på och ansa i två akvarier som det växer som f*n i

    Kommentar

    • ettfettbranamn
      • December 2010
      • 3424

      Känns som liten ide att säga något efter att åheim gick loss på smöret..
      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

      Normaliseringsprocessen..
      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Så vackert .

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Bluewing

          • August 2012
          • 10522

          Ja så himla vackert. Mathias landar allt mer i en egen stil i sina kar. Smakfullt!
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

          Kommentar

          • heba
            • September 2013
            • 847

            Så snyggt!!
            /Helene

            180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.

            Kommentar

            • Mathias Nilsson
              • July 2011
              • 6552

              Ni är så snälla, det blev en skön början på dagen när jag läste era ord
              http://mathiasaquariums.blogspot.se/

              "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

              Kommentar

              • irwin_fletch
                • April 2009
                • 544

                Tittar in och säger hej! Satan i gatan vilken utveckling du haft då Grymma bilder på grymma skapelser, det gillas skarpt. Ha de gott / Jonas

                Kommentar

                • macke_fisk
                  • December 2005
                  • 4442

                  Gillar layouten du som har fått till . Får en skön känsla av att kolla på bilderna. Keep it up !
                  MVH macke_fisk

                  Kommentar

                  • Likan
                    • April 2012
                    • 2611

                    Grymt snyggt! Jag gillar verkligen roten. Är den "äkta" eller flera
                    delade och "hopklistrade" som en del verkar göra nuförtiden? Om du förstår hur jag menar. 😀


                    Skickas från min iPhone via Tapatalk
                    450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                    Kommentar

                    • Mathias Nilsson
                      • July 2011
                      • 6552

                      Ursprungligen postat av Likan
                      Grymt snyggt! Jag gillar verkligen roten. Är den "äkta" eller flera
                      delade och "hopklistrade" som en del verkar göra nuförtiden? Om du förstår hur jag menar. 


                      Skickas från min iPhone via Tapatalk
                      Det är en stor och två mindre rötter, till vänster i bild är den sammanhängande delen. Det blir rätt gött när man gömmer det ordentligt. Kul att du gillar det!
                      http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                      "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                      Kommentar

                      • Mathias Nilsson
                        • July 2011
                        • 6552

                        Ursprungligen postat av irwin_fletch
                        Tittar in och säger hej! Satan i gatan vilken utveckling du haft då Grymma bilder på grymma skapelser, det gillas skarpt. Ha de gott / Jonas
                        Hur går det för dig med saltandet? Det var längesedan jag såg bilder nu. Emilia vill plocka hem ett saltkar nu, så vi får se när det sker. Rätt akvarium måste komma ut till rätt pris, sen handlar vi.

                        Hoppas allt är bra i övrigt!
                        http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                        "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                        Kommentar

                        • Mathias Nilsson
                          • July 2011
                          • 6552

                          Ursprungligen postat av macke_fisk
                          Gillar layouten du som har fått till . Får en skön känsla av att kolla på bilderna. Keep it up !
                          Gött att du gillar det!
                          http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                          "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                          Kommentar

                          • Helene&Andreas
                            • January 2009
                            • 1336

                            Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
                            Hur går det för dig med saltandet? Det var längesedan jag såg bilder nu. Emilia vill plocka hem ett saltkar nu, så vi får se när det sker. Rätt akvarium måste komma ut till rätt pris, sen handlar vi.

                            Hoppas allt är bra i övrigt!
                            Se där ja! Klart att ni ska ha hem ett saltkar Mathias! Med din kunskap och vilja så kommer det bli något utöver det vanliga!
                            Har du varit ut till våran lokala saltvattenhandlare? Verkar som att han fått in lite nytt och tycker att det börjar se riktigt bra ut därute!

                            //Andreas

                            Kommentar

                            • Mathias Nilsson
                              • July 2011
                              • 6552

                              Ursprungligen postat av Helene&Andreas
                              Se där ja! Klart att ni ska ha hem ett saltkar Mathias! Med din kunskap och vilja så kommer det bli något utöver det vanliga!
                              Har du varit ut till våran lokala saltvattenhandlare? Verkar som att han fått in lite nytt och tycker att det börjar se riktigt bra ut därute!

                              //Andreas
                              Jag har ju alltid hört att det är sådär i den affären men jag kanske får åka dit och kolla det är mycket att läsa innan, lämnar över det till Millan så får vi se hur långt hon orkar att gröta in sig.

                              Vi tänker Rsm 130 med uppgraderad belysning, jag kan ju offra min MH med gott samvete.
                              http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                              "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                              Kommentar

                              • ettfettbranamn
                                • December 2010
                                • 3424

                                Såg ett riktigt fett saltkar.. Nu förstår jag ju att du kommer att gå på koraller och sötsaker men det var en kub på typ 1500l med 4 stora muränor i.. Alla i olika spektakulära färger.. Riktigt fett! Det är få gånger jag är avundsjuk men det där fick en nästan att vilja sälja av och köra en saltkub..
                                Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                                Normaliseringsprocessen..
                                (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...